zip boterbloem(?) modular

Ziet er tof uit :) Cool dat je ook een blog bijhoud. Heel intressant... Voor mp3's te posten gebruik ik vaak de webspace die ik bij mijn adsl abbo heb gehad. Helaas heb je na een tijd wel problemen met het datalimiet als er veel gedownload wordt.

ik heb nog mee zitten bieden..

ik heb nog mee zitten bieden..

maar bij 700 hield ik het voor gezien..geen geld..mooie bak hoor,ik wens je er veel plezier mee,ik zou hem weleens willen zien als ie helemaal in orde is..Maar vooral luisteren..
Zo'n buitenkansje zie je niet vaak..:halleluja :halleluja

Jena, Toch nog een vraagje wat zat er allemaal in die koffer die er bij zat ? 8)

He Marcuuu,

die koffer was niet zo bar interesting...

Zaten veel oudere (niet werkende?) modules in.

Leuker was een appart kartonnen doosje waarvan later bleek dat er nog 2 complete digisound kits inzaten.
1 VCDO kit (de meest gewilde digisound module)
1 VC EG kit

beide helemaal compleet.

Ik heb inmiddels een heleboel samples.........maar weet niet waar ik die online kan zetten.

Ik had niets over die koffer gehoord en was erg benieuwd. Misschien zitten er nog geinige onderdelen in.

Kijk dat andere doosje is leuk. Een extra EG is altijd handig.

Eerste testride

Eerste testride

Ik heb dankzij R-tek eindelijk wat online kunnen zetten.

Het is een demo gemaakt met een paar moduletjes.

Je kan hieruit wel opmaken hoe lekker die vco's zijn.

Geen nummer dus maar gewoon en patch:
http://rxj.nl/Jena_mu6/demo_1vca_1adsr.mp3

Groet,

Jean

Als er behoeft aan is zal ik wat meer basisgolfen en sync dingetjes online zetten

Is dit met- of zonder modulatie? :D

Nee, effe serieus, dit klinkt wel erg okee.....je hebt ook voldoende modules om flink te experimenteren dacht ik zo! :okdan:

re

re

Vet!! Vooral dat shuivende geluid onderin eigenlijks alles in 1 woord Heerlijk!

..

..

Wederom erg lekker.en ook die met die 2lfo's en die reverb wat enorm vet zat die reverb er ook bij?

Back