JohnnyBusca
rocket scientist
LOL! Die "ff" is goed!Origineel geplaatst door Jena_mu6
mmmmm yep you said it.
Maar ik denk dat i nu wel ff klaar ben..................
Maar je hebt nu ook wel echt een mooi groot system. Prachtig!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
LOL! Die "ff" is goed!Origineel geplaatst door Jena_mu6
mmmmm yep you said it.
Maar ik denk dat i nu wel ff klaar ben..................
Origineel geplaatst door Jena_mu6
NEE, ik ga zeker geen modules verkopen, dat zou afbreuk doen aan het systeem.
Ik heb het gekocht omdat het een uniek stuk is, en dat moet zo blijven.
Origineel geplaatst door ambi-j
opletten met de voeding: +_ 15v, de chips (veel cems) draaien hier op maximum spanning,
de blok en zaagtand van de vco' zijn ongebufferd: rechstreeks de chipsuitgangen.
Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Dat je geen uitgang als ingang moet gebruiken en dat ze met multiples sneller hun zuiverheid verliezen.
Toch?
Net ff gekeken in de schema's maar ik zie bij de vco, vcf en vca gewoon buffers. Geen probleem dus.Origineel geplaatst door ambi-j
ze zijn natuurlijk wel kortsluitingsbeveiligd (uitgangsweerstand) maar met negatieve spanningen zou ik toch oppassen (vb: per ongeuk +_5volt modulatie aansluiten op een uitgang)

ik vond hem er ook zooo mooi uit zien jammer dat ik er geen geld voor heb 
Origineel geplaatst door Twiki
Net ff gekeken in de schema's maar ik zie bij de vco, vcf en vca gewoon buffers. Geen probleem dus.
Origineel geplaatst door Twiki
Net ff gekeken in de schema's maar ik zie bij de vco, vcf en vca gewoon buffers. Geen probleem dus.
Origineel geplaatst door Jena_mu6
Moet alleen snel ruimte zien te maken om het geheel in mijn studio te kunnen plaatsen......................kan die lekker samen met m'n 2 doepfer kasten piepen en knorren.

Toch vrees ik dat ambi-j gelijk heeft, de buffers van de CEM's kunnen eigenlijk te weinig leveren/opnemen. Je kan dus de CEM's slopen zelfs bij het verbinden van positieve spanningen overschrijdt je de maximale waarde al, lekker ontwerp dus.Origineel geplaatst door Twiki
In de datasheet van de CEM3340 staat dat alle ouputs gebufferd en korstluitvast zijn. Als je een modular ontwerpt moet je nadenken over wat te doen als outputs met elkaar verbonden worden. Je kan er niet van uit gaan dat het niet gebeurt, dus daar wordt wel rekening meegehouden.