Re: Re: Re: Re: Re: Re: muziek kennis
Re: Re: Re: Re: Re: Re: muziek kennis
Origineel geplaatst door GeeEs
Vind het voorbeeld niet echt goed. Sorry.
Ik ga niet je hele verhaal citeren...
GeeEs, je leraren zitten niet op dit forum, hoor, dus slijmen heeft geen zin

En veel leerlingen willen dolgraag feesten en lol maken in de klas
Maar even serieus.
De meeste mensen zijn maar matig gemotiveerd om, bijvoorbeeld, spellingsregels te leren en te hanteren. Dit forum is daar een afspiegeling van

(Tjee, wat ben ik in een lollige bui vandaag... Carnaval of zo?) Een leraar kan een belangrijke motiverende factor in de onderwijssituatie zijn. Heus niet iedereen heeft een intrensieke motivatie.
Juist de rave is een goed voorbeeld van de huidige situatie, want daar is het credo
ik wil vermaakt worden bijzonder goed van toepassing, naar mijn mening.
Maar dat zeg je allemaal niet, dat weet ik, maar ik moet daar wel aan denken.
Het instituut
school is slechts een van overheidswegen gecreëerde instelling die zorg draagt dat de
cultuur aan de nieuwe generatie wordt doorgegeven. Dat de individuele mens ook een eigen behoefte kan hebben om zichzelf te ontwikkelen en door te groeien, daar wordt weinig rekening mee gehouden. Sterker nog, levenslang leren is door de overheid bewust beperkt oftewel duurder of zelfs onmogelijk gemaakt.
Het internet met al zijn gebreken is nog te onderontwikkeld om als volwaardige
onderwijsbron te fungeren. Er wordt helaas nog veel te veel onzin op verkocht, letterlijk en figuurlijk. Ook een forum als dit is nog veel te verwarrend. Deze thread is daar een voorbeeld van:
https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=59198
Maar wat voor de meesten in onze situatie het credo zou moeten zijn:
Zoek een goede leraar en knijp die volledig uit op zijn/haar kennis En neem van mij aan, dat vinden ze
heerlijk! Er moet iets masochistisch in een goede docent zitten

Goed lesgeven is topsport!
Wout
(
AU!)