muziek en clips

Origineel geplaatst door sh101
die van the jackson 5(weet de titel niet)
* die met die sterretjes en rainbow ?
is toch can you feel it ? special effects by industrial light and magic as ik het me goed herinner
etienne de crecy (weet de titel niet)
* met die koe ? of met die autorit door de stad ?
db boulevard (weet de titel niet)
* point of view ? met kartonnen poppetjes
aphex twin (weet de titel niet)
* windowlicker, come to daddy of zijn eerste op dat tsrand met die man in dat duikpak
a guy called gerald-voodoo ray

zo kan je weer effe denken sh101 ;)

Bastian is ook goed ja, whoop whoop!!

Origineel geplaatst door Almeros
Ja die van Cake is indeed ook erg gaaf ja :) Precies van dat soort opmerkingen die je van familie, vrienden en kennissen krijgt die zelf geen verstand van muziek hebben vaak ;)

Short Skirt, Long Jacket heet ie trouwens als ik mij niet vergis.... "and a....loooooooong....jacket...Nah neh nah nah..."

Hmmm long hair, hoe kom ik daar nu bij??...jij vergist je dus zeker niet (ik heb hem al bijgewerkt):maffia:

-Enjoy the Silence en Walking in my shoes van DM
-Around the world van Daft Punk (eindelijk eens een clip die door de MUZIEK (en niet de tekst) geinspireerd is
-Wild Boys van Duran Duran
-Sleeping Sun en Bless the Child van Nightwish

8)

ik kijk bijna nooit tv, dus ik zie alleen uitzonderlijk een videoclip. Maar toch kies ik voor het stofzuigerdansen op Daan - swedish designer drugs

Ik zag net op de Box de nieuwe clip van Duran Duran (jaa ze zijn weer terug) met hun ieuwe single "Reach up for the sunlight, incl Microkorg en laptop.
Tis wel een leuk liedje. Beetje Eo jongerendag- achtig maar ach. Mischien nog een leuke dance remix en Duran Duran is weer van de straat.

DEVO - Whip It (ze staan er wel stoer bij met die bloempotten op hun hoofd (echt brilliant))
domes.jpg

Back