Angelus Lucus
Nieuwkomer
Ik ben al een tijdje op zoek naar een Strap on keyboard. En in eerste instantie naar een roland ax. maar gezien het feit dat veel bands die al hebben ben ik ook eens op zoek gegaan naar een ander soort.
Via google vond ik hier op het forum de optie Korg poly 800, ook zag ik dat veel mensen die aanbieden en alles, maar ik was wel nieuwsgierig naar wat hij allemaal kan en wat de ervaringen zijn.
Dingen die ik dan vooral wil weten zijn:
Is het alleen een midi controller en moet ik hem dus op een sound module of een keyboard/synth aansluiten
Wat maakt het nou bijzonder
En hoe moet je er mee omgaan.
Ik zit zelf in een metal band, en ik wil iets hebben om solo's mee te doen samen met de gitaar, zoals de toetsenist van Sonata Arctica.
Is dit instrument daar dan een beetje geschikt voor?
Via google vond ik hier op het forum de optie Korg poly 800, ook zag ik dat veel mensen die aanbieden en alles, maar ik was wel nieuwsgierig naar wat hij allemaal kan en wat de ervaringen zijn.
Dingen die ik dan vooral wil weten zijn:
Is het alleen een midi controller en moet ik hem dus op een sound module of een keyboard/synth aansluiten
Wat maakt het nou bijzonder
En hoe moet je er mee omgaan.
Ik zit zelf in een metal band, en ik wil iets hebben om solo's mee te doen samen met de gitaar, zoals de toetsenist van Sonata Arctica.
Is dit instrument daar dan een beetje geschikt voor?