Messe 2006

Messe 2006

• Ik ga

Stemmen: 6 13,0%
  • Ik niet

Stemmen: 40 87,0%

• Totaal aantal stemmers
    46

fuse

Gepokt en gemazeld
De eerste aankondigingen zijn er al weer.

Wie gaat dit jaar z'n Messe slijpen?

Als je niet gaat mag je ook wel zeuren dat er geen ene fuck te beleven is. ;)

Ik zou er graag heen willen. Alleen is transport beetje duur=(

(Was er 3 jaar geleden wel geweest. Was een van de eersten die de nieuwe Virus C kon bespelen. Dat was zo een mooi gevoel :))

Ik ga natuurlijk weer naar de Messe! En ik zal niet een halve dag in het Yamaha huis George Baker op een PSR 576094376 (of bij welk getal zijn we inmiddels?) spelen:okdan: , of kijken of er een Motif ES rack ergens niet goed is vast geschroefd:engel:

Nee, ik ga vooral om de Nord Stage 76 in real life te zien (wellicht dat ik op mijn knieeen val om de Heer en Clavia uitgebreid te danken)

Kijken of Roland nog iets euhm NIEUWS inelkaar heeft gezet, idem voor Korg ....:dubbel:

Misschien dat er weer leuke demo's zijn en wellicht nog handtekeningen te scoren ergens (niet van Rammstein want die heb ik al)

oja ook checken waar die CME VX masterkeyboards te vinden zijn, die wil ik weleens serieus testen....

En natuurlijk voor en na de Messe : broodje worst op het station (met mosterd)

er is geen ene fuck te beleven

er is geen ene fuck te beleven

:D

nee, 't is me gewoon net ff iets te ver weg en het is niet goed voor mijn GAS... Ik wacht wel op de leuke foto's

Origineel geplaatst door gerrie79
boeijuh........ die messe.

Messe is tof8o

Wordt er misschien nog een of ander busje geregeld?

Origineel geplaatst door gremlin23
Messe is tof8o

Wordt er misschien nog een of ander busje geregeld?

Met drank? :mega:

Ik ga wel, maar dit jaar in één dag heen en weer.
Tja, zo'n kleine man verwacht toch verzorging.
Ik ga op de woensdag, waarschijnlijk met de trein.
Voor echte gegadigden kan ik misschien nog wel wat (betaalde) kaarten regelen.

Wout

Voor echte gegadigden kan ik misschien nog wel wat (betaalde) kaarten regelen.

Wout woensdag is toch de pro dag? Ik heb zelf een bedrijf en zou dan dus ook mogen gaan als ik het niet verkeerd heb.
Of kijken ze ook naar je winst?:D

1. Ik wil wel een kaart van je kopen, heb je ze nog?
2. Is het met de trein handiger dan met de auto, heb nl. een auto van de zaak en opzich kunnen er wel 2/3 mensen met mij meerijden?

Groet,

Darco

Origineel geplaatst door Ensemble
Wout woensdag is toch de pro dag? Ik heb zelf een bedrijf en zou dan dus ook mogen gaan als ik het niet verkeerd heb.

2. Is het met de trein handiger dan met de auto, heb nl. een auto van de zaak en opzich kunnen er wel 2/3 mensen met mij meerijden?

Groet,

Darco

Het leuke aan de 'niet-pro' dag is dat er dan vaak de leukste dingen worden aangekondigd ;)

Moet je wel vol kunnen houden, 'tis 3,5 a 4 uur rijden (afhankelijk waar je vandaan komt natuurlijk) daarna nog een beursdag rondslenteren en vervolgens terugrijden.
Heb dat een paar keer gedaan maar eigenlijk is het gewoon niet leuk meer als je al redelijk moe de Messe verlaat en vervolgens nog een behoorlijk stuk moet rijden.

Trein is wel ideaal maar ook duur, voor mij kost een retour al 150 eu en je kan maar tot 16:30 blijven omdat de laatste ICE al om 17:00 uur vertrekt uit Frankfurt...:stupid

Al met al best wel prijzig voor 4 a 5 uur beurs als je de toegang ook nog eens moet dokken, da's ook 1 van de redenen dat ik zeer ws dit jaar niet ga. Er is denk ik ook niet zo heel veel nieuws te zien als je in je achterhoofd houdt dat wat er in de Winter Namm al is aangekondigt op dat ogenblik ook zo'n beetje in de winkel ligt.

Afijn degene die wel gaan: veel plezier, het sfeertje is altijd wel bijzonder.

Trein is wel ideaal maar ook duur, voor mij kost een retour al 150 eu en je kan maar tot 16:30 blijven omdat de laatste ICE al om 17:00 uur vertrekt uit Frankfurt

Dan wordt een Fokker 50 toch al interessanter, zelfs financieel gezien. :D

groet

Tom

Groet,

Darco

Ach, aan dat 'pro' moet je niet te veel aandacht geven. Ze controleren beslist je Kamer van Koophandelnummer niet, hoor :)

Wat aankondigingen betreft, die vinden op de woensdag plaats of zelfs de dag ervoor. Hou in de gaten dat de beurs voor de handel is, dus voor de importeurs en zo. Die komen voor de nieuwe snufjes en de fabrieken om die te verkopen. Zou toch erg onzakelijk zijn om dan pas op de zonrdag het nieuwe aan te kondigen. Er zijn wel meer demonstraties op de 'open dag'

Als ik één dag ga, dan wordt het de trein. Normaal ga ik woensdags met een stel makkers met de auto weg, lekker eten in Frankfurt (Hakse!), donderdags de beurs, vrijdag rustig terug. Maar ja, ik heb nu meer verantwoordelijkheden :)

Wout

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door Tom 32
Dan wordt een Fokker 50 toch al interessanter, zelfs financieel gezien. :D

groet

Tom

Niet echt hoor, zo'n kist huren zit toch al gemiddeld rond de 12000 eurie, deel dat door 40 mens dan kom je nog op 't dubbele uit. ;)

Voor Frankfurt weet ik het uiteraard niet exact (heb nog geen offerte aangevraagd ;)), maar ik zie op vergelijkbare afstanden toch prijzen van rond de € 190,- de man.

Even wat prijzen...

Trein (vanaf Den Haag Centraal, dagretour, inclusief reserveringen en vroegtijdigheidskorting, per persoon) € 152.-
Groep tot vijf personen (maar mag ook minder) de volgende vier voor € 76 per persoon.

Dus groepsreis is goedkoper [€ 456 : 5 = € 91.20]

Reistijd iets meer dan vier uur. [Vertrek 6.46 - Aankomst 10.58 uur]

Kaartje beurs € 21 per persoon in voorverkoop, € 35 aan de kassa!
Toegangsbewijs is ook geldig als kaartje voor de U-Bahn van station naar beurs (v.v.)

Eten en drinken op de beurs is eigenlijk onbetaalbaar, dus op z'n Hollands zelf sjouwen van huis :)

Wout

Back