Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door Eddy76
Is er iemand die tevreden is over de bediening van een yamaha product?
Sinds kort speel ik bij een bandje die een p250 hebben staan. Mooi geluid, maar die bediening..... Alle functies die je life zou willen gebruiken zitten ver weg gestopt in menu's. Om even vlug te transponeren moet je 7 keer op de menuknop drukken en druk je een keer teveel dan moet je de helle boel nog een keer door bladeren. Wil je iets wijzigen aan gelayerde sound, fx, volume balance ik begin er al niet eens meer aan.
Ik ben al jaren gewent aan Roland spullen en de bediening daarvan vind ik altijd erg vanzelfsprekend. Laatst heb ik een s90 gehoord en ik vond hem geweldig klinken maar die bediening brrrr. Ik twijfel echt of ik er ooit met die bediening uit kom.
Iemand hier ook last mee?
), maar met zo'n breed klavier kun je bijna net zo goed gewoon jezelf transponeren (een octaaf hoger of lager gaan spelen dus). Voor de rest geen problemen! En ik heb ook een Roland XP-30, een ander schijnbaar bedieningsmonster, maar ook daar kan ik uitstekend mee uit de voeten.Origineel geplaatst door Cheimoon
Gewoon een kwestie van genoeg gebruiken!
Werk nu alleen maar met een Triton Extreme en dat is ook weer even wennen, hoewel dat touchscreen toch wel erg lekker werkt...Origineel geplaatst door Acidfever
Slechtst bedienbare product van yamaha is misschien wel de Fs1r. Iig theoretisch: 1900+ editbare parameters verdeeld over een stuk of 10 drukknoppen en 4 draaiknoppen en een miniatuur display.
Wel VETTE synth overigens!
Is voor de P250 een midi controller geen optie?
[
De SY85 blijft voor mij een meesterlijke synth. Ze hadden het snelmenu weg mogen laten.