Virus kb klaviermodel

carora

Stamgast
ik kan deze virus kb voor 700 euro van een kennis overkopen.Maar ik twijfel want ik heb verder nog geen hardware buiten een pc en een geluidskaart van EMU 1212.Ik werk verder ook met cubase sx3 en heb als vst: novation bass station , vanguard,z4ta,mircotronic,v-station,superwave enzoverder...wat moet ik doen kopen of niet?:) want ben niet vanplan om dan nog verdere hardware te kopen kost namelijk teveel geld

grtjes

je hebt dan wel een mooie masterkeyboard wat heeeeel fijn speelt.

en nog eens lekkere sound produceerd, toch nogsteeds beter dan al die vst's die je hebt.

Origineel geplaatst door metatron
Idd zou het gewoon doen, misschien nog een behringer mixertje met min. 8 kanalen er bij en evetueel een behringer effect processor en je bent klaar.

Kan ik ook iets bereiken met enkel de virus alleen?? of MOETEN die 2 apparten die je opnoemt erbij maw is dat noodzakelijk?

grtjes:)

nee hoor hoeft niet. de outputs van je virus in je inputs van je geluidskaart kan ook. en dan mixen in cubase.

zo doe ik dat ook. ik heb trouwens een emu 1820m.

soms is een mixer wel handig. maar niet noodzakelijk. wil je analoog oversturen dan heb je er wel 1 nodig.
maar voor trance/tech trance techno niet. dat kan makkelijk geheel digitaal gemixed worden. vind ik dan.

(hardcore ook trouwens)

Gewoon doen. :)

Het is een multitimbrale synth dus je kunt er meerdere patches tegelijk mee afspelen.
Inderdaad gelijk een masterklavier.
Wanneer je hem programmeert via SoundDiver Virus gedraagt ie zich min of meer als softsynth.
Je kunt hem altijd voor dat bedrag weer kwijt hier op het forum.

Ik zou het maar doen... dan heb je echt een heerlijke synth!!

Laatst gewijzigd:
700 euro is niet zo veel geld voor een Virus KB hoor. Als je nog geen synth hebt dan is dit meteen een goede keus!

Origineel geplaatst door Alex Omega

soms is een mixer wel handig. maar niet noodzakelijk. wil je analoog oversturen dan heb je er wel 1 nodig.
maar voor trance/tech trance techno niet. dat kan makkelijk geheel digitaal gemixed worden. vind ik dan.

(hardcore ook trouwens)

Mwa je kunt ook gewoon een overdrive of distortion pedaaltje gebruiken

Back