Mijn eerste fanmailtje!

C738

Meubilair
groupie.jpg

*zwijmel*

ik ben echt benieuwd hoe ie dr uit ziet... Helaas geen reply-adres :(
Had zo graag een foto willen vragen :(

-C-

ik zou alvast een mooi plekje reserveren in je voortuin, dan kan daar mooi zijn tentje komen te staan :)

Erik F speelt hobo heb ik van horen zeggen. Op zo'n hele dure. Ik heb m zojuist stuk gemaakt=(

Een tijdje geleden stond ik op nummer 1 (totaal - alle genres) van de mp3.au.com (waar mijn tracks staan). Wellicht door de verkiezing beste SF2005 track, veel luisteraars op korte tijd.

Kreeg ik een 'review' van een jaloerse 'collega':

Howd you manage this scam?
Number one in all fields with THIS?, how did you manage to cheat the system, so I can do it next week.

Mijn antwoord was: 'I have big tits!'
Daarna een vriendelijk mailtje terug: 'Really? If so, you've got one vote extra!'

hahaha

weet je, dit is de eerste écht negatieve (of trollende) reactie die ik in tijden heb gehad. Daarom wilde ik het een speciaal plekje geven. Inmiddels heb ik hem ook naar een bedrijf gemailed en over twee weken kan ik veertig rollen behang met dat mailtje als print ophalen... Mijn huis wordt súper gezellig :D

-C-

Ja hoor :)

Ik heb een rol Synthforum-moderator-pleepapier besteld.

Die van mattsecond scheur ik dr altijd tussenuit, want ik ben bang voor die gozer. Hanz daarentegen gebruik ik aan 2 kanten :D

-C-

Origineel geplaatst door C738
Ja hoor :)

Ik heb een rol Synthforum-moderator-pleepapier besteld.

Die van mattsecond scheur ik dr altijd tussenuit, want ik ben bang voor die gozer. Hanz daarentegen gebruik ik aan 2 kanten :D

-C-

ik wil niet weten wat je met de mijne doet. viespeuk.

:L

Origineel geplaatst door shortwave
Nou, inmiddels heeft C wel toeggegeven dat ie 's nachts natte dromen heeft van mij....

wat ik letterlijk gezegd heb:

21:03:15 [C738] "soms prik ik een gat in het velletje waar shortwave op staat - op de plek van zijn mond.... als ik mijn vinger dr door steek is het net of hij me ......"

-C-

Back