HKU Toelating

ik heb gisteren een mailtje gekregen van studielink dat ik aangenomen ben op eerste jaar muziek technologie & performance.

Maar ik moet de performance ronde nog op 28 juni uitvoeren (:

@woefje: als je de derde ronde nog niet uitgevoerd hebt waarom komt er een mail van studielink dat je bent aangenomen? snap ik niet...

Laatst gewijzigd:
ja dat snapte ik dus ook niet, maar ik heb hku gemaild.
En ik moet nog steeds wel 28 juni voorspelen als 3e ronde.

Maar mijn vermoeden is dat ze mij toegelaten hebben op sound design omdat ik daarvoor ook toelatingsprocedure had, en dat in de warring hebben gegooid met muziek tech :)

Ik heb morgen nog toelatingsexamen in Enschede (ArtEZ) voor "Mediamusic". Ben maar benieuwd naar de opdrachten. Er worden 12 sollicitanten voor deze studierichting toegelaten.
T.a.v. de HKU heb ik gehoord dat ze 9 per opleiding toelaten - ook niet veel.

Ik heb morgen nog toelatingsexamen in Enschede (ArtEZ) voor "Mediamusic". Ben maar benieuwd naar de opdrachten. Er worden 12 sollicitanten voor deze studierichting toegelaten.
T.a.v. de HKU heb ik gehoord dat ze 9 per opleiding toelaten - ook niet veel.

dat zijn er echt wel meer, in mijn tijd rond de 25-30
Want daarna vallen er altijd nog wat uit.

dat zijn er echt wel meer, in mijn tijd rond de 25-30
Want daarna vallen er altijd nog wat uit.

Volgens mij zijn er in mijn jaar ook maar een stuk of 8 Sound Designers aangenomen hoor. 1 op de 10 als ze niet hebben gelogen.

Er zijn in het eerste jaar wel opleidingsspecifieke vakken hoor. Zo kreeg ik bijvoorbeeld akoestiek, klank ontwerp e.d. en compoisitiestudenten meer compositievakken. De basis is voor iedereen wel hetzelfde.

Nu bijna 3 weken afgelopen en nog steeds geen uitslag in zicht...

Ik heb maar even iets geupload in youtube. De video "music for a horrorfilm" heb ik ook voor de toelating naar de HKU gesturd. Ze zeiden bij het gesprek die was goed. Jullie kunnen die zien in mijn kanaal:

http://www.youtube.com/user/Fibiger17

je heb veel naar harrypotter gekeken en dacht zoiets maak ik ook.

je heb veel naar harrypotter gekeken en dacht zoiets maak ik ook.
hmm... ik heb eigenlijk niet naar Harry Potter gekeken en ook niet gedacht aan zoiets na te bootsen. Het muziekje zou vooral voor suspense zorgen. (Ik heb er trouwens geen trompetten gebruikt :) Je hoort er hoorns en trombonen. )

Nou, succes allemaal!

Het waren 4 verschrikkelijke jaren.

(nee hoor, it's fucking awesome daar)

Vandaag mailtje gekregen van studielink - ben toegelaten tot eerste jaar "composition for the media".

Gefeliciteerd! Misschien zie ik je volgend jaar nog rondlopen :)

Vandaag mailtje gekregen van studielink - ben toegelaten tot eerste jaar "composition for the media".

Naisss gefeliciteerd. Zou ervan opkijken als ze u zouden weigeren :)

Heb gisteren gemerkt dat ik toch nog niet ben toegelaten. In het mailtje dat onlangs van studielink is gekomen gaat het om het afsluiten van het inschrijvingsverzoek en niet om het afsluiten van de inschrijving. Heb dus nog steeds geen uitslag gekregen van Hilversum! 4 weken zijn nu om...

Nu bijna 3 weken afgelopen en nog steeds geen uitslag in zicht...

Ik heb maar even iets geupload in youtube. De video "music for a horrorfilm" heb ik ook voor de toelating naar de HKU gesturd. Ze zeiden bij het gesprek die was goed. Jullie kunnen die zien in mijn kanaal:

http://www.youtube.com/user/Fibiger17

dat is wel hele standaard muziek zeg...

suf trouwens dat ze je zo lang aan het lijntje houden ..

Back