Welke synth gaat het laatste de deur uit?

Origineel geplaatst door Leo
die staat al weer ergens anders. hij had wat gebreken en ik zag er tegenop m te laten repareren, wegbrengen, wachten, ophalen, de verkoper heeft zich mbt de gebreken van zijn goede kant laten zien en het prima opgelost. ik heb m daarna overgedaan aan een zoekende naar een matrix die geen moeite had met (laten) maken. zodat ik het restant van de aankoopsom ook weer terughad.
ik had m nog wel helemaal schoongemaakt en het was echt een plaatje. hij is in goede handen hoop ik.

oef.. die zou ik bijna opgehaald hebben, jij was me voor :)

Mijn Yamaha DX-7 blijft.

Ik verander iedere dag van mening, maar vandaag is het de TI.
Ja, die doe ik komende maand niet weg.

Mijn Virus Ti en Alpha Juno 2 (pure nostalgie :o: )!!

Origineel geplaatst door elektrovolt
pfff moeilijk...

denk de kawai sx-210, de ion of de ms10

de tr-808, ion, ms10 en de kawai sx-240, die gaan hier niet meer weg !

Als drumbakken ook meetellen dan kan mn Tr-909 ook bij het lijstje toegevoegd worden :halleluja

Origineel geplaatst door Dj Ruffryder
Mijn Andromeda..

hoevaak ga je dat nog zeggen in dit topic ? ;)

enne ron .. die sci 6trak die je ooit tekoop aanbood was dus ook niet van jouw ?
maar bij mij blijft iig de sp1200 de mks80 + prg .. eigenlijk alles analoog blijft ( hoop ik )
maar voor upgrades wil ik heeel misschien wel iets overwegen zoals ik toen mijn mc202 tegen een tb303 ruilde ..

Origineel geplaatst door MadR
hoevaak ga je dat nog zeggen in dit topic ? ;)

enne ron .. die sci 6trak die je ooit tekoop aanbood was dus ook niet van jouw ?
maar bij mij blijft iig de sp1200 de mks80 + prg .. eigenlijk alles analoog blijft ( hoop ik )
maar voor upgrades wil ik heeel misschien wel iets overwegen zoals ik toen mijn mc202 tegen een tb303 ruilde ..
Haha, oh heb ik dat al es gezegd :D

En is de laatste synth de deur uit?

Ik heb hier nog een zooitje staan alleen komt er geen 1 binnen meer ook :D Alleen wanneer deze gratis is

dat moet de dsi evolver zijn, het is de enige synth die ik nog heb.

heeft er iemand iets leuks te koop?

mijn Moog Voyager Signature Edition en de MoogerFoogers gaan mee m'n graf in.

ehhrr moeilijke keuze, maar:

alpha juno 2, hoe 80's vies ze ook klinken; die bassen kunnen een bosbrand uitblazen, ben benieuwd hoelang het duurt voordat ik een patch heb die instantly de spoelen van mn monitors laat doorbranden. op dit moment hooguit uitwisselbaar door een mks50..

Back