Roken?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Wyko

Ingeburgerd
Presteerd een in nicotine gehulde synth of geluidskaart slechter dan een schone? Ik rook me namelijk suf en maak me weleens zorgen om mijn spulletjes.

Roken is funest !!

Roken is funest !!

Roken is zeer slecht voor je apparatuur. Naast brandplekken, verkleuringen etc. is het vooral de nicotine en teer die de printjes van je apparatuur aantast. Niet doen dus.

Ook beter voor jezelf trouwens.. maar da's een ander verhaal :p

Dan kun je beter gewoon n vette spuit in je arm zetten in je studio
1) geen aantasting van printplaatjes
2) alles wat je maakt klinkt megaretestrak man

btw how about bier in de studio?

Bier is absolute noodzaak !

Bier is absolute noodzaak !

Eehhh.. bier valt om.. en ja.. daar heb ik ervaring mee. Maar zonder bier is 't ook niks. :W

Tja, ik rook ook wel regelmatig in de buurt van mijn spulletjes. Ik maak me er eigenlijk niet echt druk om. Neem nou een gemiddelde synth.. Geloof je echt dat je dat ding over 25 jaar nog steeds gebruikt? Denk het niet.. Dus dat ie dan misschien minder goed presteert door rook, daar kan ik niet echt mee zitten, behalve als het een TB of TR betreft! :)

Arv

Ik zie 't zo: 'n maat van me rookt 'n pakje per dag. Dat is 30x6= 180 piek per maand. Maal 12 maanden is dat 2160 piek per jaar. Daar kun je 'n leuke synth van kopen.

Ik rook niet en heb meer synths dan hij.

In mijn studio is bloemkool not done. :D

M'n Juno-60 heeft meer rook over zich heen gehad dan ik...es kijken wie het langst leeft :)

Maar ik heb dan ook afzuiging in de studio, tis een klein kamertje en ik wil toch nog wel graag m'n toetsen kunnen zien. Zonder roken ben ik niet creatief :)

Aciiid

Aciiid

Hehe.. leuke vraag, want veel mensen hebben al verbaasd gereageerd op het feit dat we nooit drugs gebruiken.. en dat terwijl we toch Aciiiiieed maken. :p

Hmmm. Het antwoord daarop ligt toch voor de hand.

Als er al Acieeed uit je boxen komt hoef je het natuurlijk niet meer te slikken :)

Als ik XTC in mijn pc flikker (via midi dump he)
komt er alleen nog maar Hardcore uit

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back