Roken?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
ik rook me een ongeluk en ik blow me regelmatig naar een ander sterrenstelsel, maar niet boven mijn apparaten.
ik vind het trouwens ook een stuk prettiger om even buiten een rondje te lopen, even de beentjes strekken en een jointje roken. dat werkt veel inspirerender.

verder vind ik dat alle muzikanten die niet roken gewoon mietjes zijn :duivels:

Ik ben meer dan half jaar geleden gestopt met roken (na 10 jaar gerookt te hebben en geblowed) ...
Het stoppen met roken was de eerste week effe moeilijk, daarna ging het wel. Nu heb ik helemaal nergens last meer van.
Als andere mensen roken in mijn omgeving valt me dat vaak niet eens op. Het zal wel, dat moeten zij weten. Ik rook niet meer omdat ik weet hoe afschuwelijk slecht het is. Mijn sterke motivatie die ik had toen ik stopte heeft me wel erg geholpen. Toen ik 2 jaar geleden eerder probeerde te stoppen met roken had ik er veel moeite mee, maar ik was ook niet echt gemotiveerd. Dus motivatie is wat me gered heeft.

Nu ontopic,

Dat je in de studio zou moeten roken omdat je anders niks uit je vingers krijgt is niet waar. Ik weet van vroeger dat ik na elk loopje en elke verandering die ik maakte eerst een peuk of 2 moest roken om verder te kunnen.

Nu rook ik niet meer, en mijn productiviteit is juist gestegen. Blowen doe ik nog wel, maar dan puur, uit een pijpje.
Dit heb ik wel een beetje nodig om rustig te blijven, ik wordt erg chaotisch en ben vreselijk snel afgeleid als ik niet blow (dat is waarschlijnlijk ook een verslavingsding) want toen ik nog thuis woonde had ik helemaal niets nodig.

Roken is slecht voor je, en ook slecht voor je apparatuur. Beter gewoon niet doen. Niemand heeft er wat aan.
Roken is geen vriend, roken is de duivel.

In mijn oude studio rookte ik voortdurend, maar altijd met de ramen open... ook 's winters. In mijn nieuwe studio (per 1 juni!!!!!) gaat niet meer gerookt worden. Bier mag wel :biertje: En rookworst ook.

Trouwens wat veel scheelt is je apparatuur altijd afdekken wanneer je die niet gebruikt. Ook tegen stof dat in je synthjes dringt erg goed.

Enne....

:peukie: voortaan op het balkon!

als ik een kwartje kreeg voor elke keer dat mensen me zeggen dat ik moet gaan roken... dan had ik nu een v-station op m'n pc staan...

*zucht* het leven van een niet-roker is hard!

Origineel geplaatst door cyan_circle

Grappig, ik vind nou precies het omgekeerde, drugs oke.. maar roken ?

Bij mijn spullen is/word nooit gerookt ik rook zelf 2,5 niets meer bevalt mij prima en scheelt heel veel $$$$$ heb van me geld wat anders in weed/shag werd gestoken een 909 en etc gekocht :D :biertje:

In principe rook ik niet. Heel af en toe (een paar keer per jaar) wordt dr wel gerookt bij mijn apparatuur maar dat is echt heel weinig. (af en toe wil ik gewoon een peuk of een sigaar of een j*int).
Bier wel in de studio, maar op een andere tafel dan waar alles staat.

Meestal is het nuchter bouwen en als ik ga opnemen een :biertje: of soms :peukie: om even iets ontspannen te raken.

ik rook als een ketter ja maar niet binnen geen aanslag aan de muren enplafond geen aanslag aan myn spul maakt niet uit hoe koud het is ik rook buiten buiten de motivatie voor myn gear waar ik erg zuinig op ben alles onder stof kappen
plus luchtzuiverins apparaat speelt ook de gedachte mee dat ik een kleintje van 9 maanden heb

Origineel geplaatst door cyan_circle

ja maar... ja maar...

Ik rook niet (meer) maar ik steek regelmatig een spliff/pijpje opgestoken in de studio. Het effect van de rook van cigaretten op de studio is veeeelen malen groter dan het effect van (pure) wiet uit pijpjes.. Dat merk je vooral 'smorgens.. Als er gerookt is meurt het nog 5 dagen in die ruimte. Met wiet ruik je het maar 1 dag.

Arv

en hoe zit dat dan met wierrook, tast dat ook je apparatuur aan, ik rook niet, maar af en toe een lekker luchtje in m'n kamer geeft me weer nieuwe inspiratie. Tast de wierrook damp je apparatuur ook aan, naar mijn weten zit er namelijk geen teer en dat soort shit in :confused:

uhhh, ik neem m'n halve studio mee als ik moet optreden.
Ik wil dus echt niet dat die apperatuur het begeeft.
Maar ik denk ook niet dat rookaanslag echt kwaad kan.
Zolang nicotine maar niet voor corrosie zorgt maak ik me geen zorgen.
Zowel, dan uhh ja, ik heb live toch echt m'n spullen nodig.

:r:peukie:

Origineel geplaatst door Arv
Ik rook niet (meer) maar ik steek regelmatig een spliff/pijpje opgestoken in de studio. Het effect van de rook van cigaretten op de studio is veeeelen malen groter dan het effect van (pure) wiet uit pijpjes.. Dat merk je vooral 'smorgens.. Als er gerookt is meurt het nog 5 dagen in die ruimte. Met wiet ruik je het maar 1 dag.

Arv

Want dan is het al in je apparatuur getrokken..... Roken (maakt niet uit wat) is slecht voor je apparatuur.

Re: Re: Drugs

Re: Re: Drugs

Origineel geplaatst door Arv
Wat een onzin... Die Hedwig Van Bossuyt zal toch is de facts moeten leren inzien en niet deze gepropagandeerde flauwekul... Zeker gelezen op een een of andere Franse site..

Arv

Ha ha heb jij het gelezen dan? ik niet.
Snel op google gezocht en de link geplakt in bericht.:duivels:

Last edited by a moderator:
Origineel geplaatst door Hazes
Want dan is het al in je apparatuur getrokken..... Roken (maakt niet uit wat) is slecht voor je apparatuur.

Mee eens, maar er zit wel een verschilletje tussen een pakje shag per dag wegroken in je studio en een enkele teug uit een pijpje.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back