Roken?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
"Smoking is very healthy. There are no problems. Smoking will not damage your synthesizers. Never! I will hit non-smokers with my shoe!"

Attachments

• stop smoking.jpg
    stop smoking.jpg
    6,8 KB · Bekeken: 101
nosmoking.gif

Tja ik rook ook maar werk alleen met software dus...
En ja slecht voor mijn computer :confused: vind ik wel heel erg ver gezocht :L :peukie: :peukie:

ik vrees dat roken niet zo heel gezond is voor je pc ook niet.
de teer partikeltjes zijn namelijk ideale "korrels" om in je HD te geraken en een Headcrash te veroorzaken.
(je weet wel, da fenomeen waarbij je je harde schijf aan de muur kunt hangen naast de andere kapotte)
verder is het slecht voor alles wat optisch is (dvd, cd rw) en yep, de print plaatjes.

maar ik wil hier geen RAID op rokers. ik ben zelf namelijk een verstokt passief roker. (vroeger toch)
:biertje:

als je nu werkelijk denkt met nicotine betere muziek te maken moet je dat maar doen he. ik heb daar absoluut
geen last van en ook geen zakens mee*D

hug

smoky cloudy

b.gif

Ach, als de nieuwe tabakswet doorgaat MAG je niet eens meer roken in je studio! :D

:peukie: :r

Als zware "kettingmeeroker" wil deze Muffin toch wel zeggen dat de die tabakswet een grote hoop stierenpoep is. Slecht uitgedacht. In heel m'n leven heb ik niets anders dan horeca gezien, en geloof me, daar steken klanten graag een sigaretje op. Niks mis mee dacht ik. Maar de overheid denkt weer eens slim te zijn.
Kijk ik rook niet, maar als mensen om me heen een peuk opsteken word ik er niet warm of koud van. Laat de overheid zich eerst maar eens bezig houden met het terugdringingen van de criminaliteit ipv dit soort onbelangrijke zaken. Nederland heeft zolangzamerhand al last van overbevolking, dus laat lekker roken. ;)

-------
of bedoelde de overheid dat de werknemers niet mochten roken, maar dat de "klant" dat wel mocht heheh...

ik vind niks lekkerder dan :peukie: muziek maken met een :koffie: of een :biertje:

hoewel 't ook wel lekker is om gewoon ff tussen het muziek maken door op je balkon ff te roken en daarna weer fris aan de slag

roken?

roken?

Fietsen is gezond !!! eet meer fiets !!!all I've got to say , euch euch spray!!

Maar de overheid denkt weer eens slim te zijn.

great muffin, de reden waarom de staat roken wil vermijden (een beetje contradictorisch, ze verdienen er immers op)
is omdat al die zich doodkuchende mensen met longkankers enorm veel geld kosten aan de sociale zekerheid...

of dat hun redenering helemaal klopt laat ik in het midden.

wat dat nu met roken in de studio te maken heeft zou ik niet meer weten :)
in mijn studio (indien ik die had), zou ik het nie tof vinden moest men beginnen roken,
maar een ander doet in zijn haar studio wat hij zij wil he. zelfs al is het niet te best, noch
voor je spulletjes, noch voor je longetjes.

...maakt meer kapot dan je lief is. :( Zie monop0ly's nieuwste aanwinst. Die ene sigaret kostte de beste verkoper uiteindelijk zo'n 140 Euro...

Attachments

• burnbabyburn.jpg
    burnbabyburn.jpg
    13,8 KB · Bekeken: 106
als iemand rookt in mijn kamer moet 'ie het raam uit.. geen discussie over mogelijk.

Tja ik rook ook maar werk alleen met software dus...
En ja slecht voor mijn computer vind ik wel heel erg ver gezocht

kijk na een paar jaar dan maar eens naar je cooling fans... alles gaat dicht zitten met teer.

Origineel geplaatst door Ic3gl0vE
als iemand rookt in mijn kamer moet 'ie het raam uit.. geen discussie over mogelijk.

kijk na een paar jaar dan maar eens naar je cooling fans... alles gaat dicht zitten met teer.

of je HD's die gemold worden daardoor en dan je monitor. gaat ook allemaal troep inzitten en op zitten. Ding verkleurt helemaal en gaat stinken...

Hoe ging dat ene spreekwoord al weer?

"Die luchtpijp is de directe weg naar je longen dus daar moet een dikke laag teer op." ;)

goede wiet kan ik tegen. is ook een soort wierook. roken niet, want de sigaret is een zeer inferieur tabaks afval product, dat direct geweldig op mijn longen slaat. Ik bedoel, als je genots plant wilt inhaleren doe het dan op een goede manier.

one way

one way

Fuse volgens mij gat ie zo: Er is maar 1 weg naar m'n longen laten we die dan maar asfalteren....

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back