V-stack

virus

Ingeburgerd
Kan Vstack nou gebruit worden met UTP netwerk kabel of moet je echt een spdif verbinding maken?

Vr gr,

Virus

Ja ik wil ook wel wat weten omtrent dat steinberg systemlink gebeuren.
Kan je nu gewoon Cubase draaien op de ene pc en een link maken met een andere pc die V-stack draait ?

Dat kan, dat weet ik, maar ik vraag me af of dat ook zou werken met UTP ipv spdif ik heb daar maar 1 kaart voor.

ok mooi dat wou ik weten.

thnx.

Origineel geplaatst door etaoin
Ja, maar inderdaad alleen via een digitale audioverbinding en niet via ethernet.
En hoe vaak kan je verderlinken? Kan je praktisch een hele batterij computers linken?
ik vind heel weinig info omtrent deze materie op de steinberg site

Inderdaad heel weinig info, maar steinberg zegt dat je oneindig kunt blijven linken, netzoals "uniwire" van Receptor. En wel gewoon via de UTP kabel.

Klein vraagje trouwens over V-Stack.
Als ik V-stack draai en ik minimaliseer het programma, dan kan ik niet doorspelen. Is hier iets aan de doen?

En wel gewoon via de UTP kabel

Waar zeggen ze dat dan? Want het staat niet in de V-Stack manual en ook niet op de Steinberg website.
Sterker nog, in de manual staat dat het alleen over digitale audiolinks kan en er staat expliciet bij dat het niet over ethernet gaat. Overigens staat er in de manual een heel hoofdstuk over de VST System Link, dus "weinig info" valt ook wel mee :D

Als ik V-stack draai en ik minimaliseer het programma, dan kan ik niet doorspelen.

Dat werkt bij mij probleemloos. Activeer je toevallig na het minimaliseren een ander programma dat de midi of asio-poorten claimt?

nope, ik check dan gewoon even m'n mail of zoiets. Niks dat met midi te maken heeft iig.

Als de de VST's stand alone draai dan kan ik wel doorblijven spelen, geminimaliseerd of niet.

devices > device setup > vst multitrack > release asio driver in background > uitvinken

Back