Roland SH-201

Origineel geplaatst door Absynth
inderdaad ja, das toch wel zo'n beetje de reden waarom ik deze thread geopend heb! ;)

ik had wel een filmpie gezien waarin iemmand de mc-808 en de sh-201 combineerde en een soort van "usher - yeah" liedje maakte....

maar das voor mij niet genoeg:Z

klopt die heb ik ook gezien! Maar waar geen id ergens een site uit scandinaviƫ! Dat was gefilmd op de Namm geloof ik. Maar dat was een leuk maar niet yeah! dus idd niet genoeg :stupid

maar geloof dat er ook niet echt wat te vinden is mbt die juno

Origineel geplaatst door statiksky
zelf uitproberen is veel leuker

en helaas heb ik geen flauw idee waarmee ik 'm moet vergelijken

Maar je kunt vast wel een leuke demo opnemen waarin je een beetje aan de knoppen draait en een paar vette sounds laat horen.., Aaaaaaah pleeeeeeeease??? *Puppyoogjes* :engel:

paar uur? neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :duivels:

ff een paar geluidjes, niet helemaal goed gemastered maar alle

Attachments

• test_m.mp3
    919,1 KB · Bekeken: 125
Maar ik kom terug van dat ik hem leuker vind als de JP8000, hij is leuk, maar warme geluiden daar is de JP8000 toch echt beter in. Plus het voelt toch allemaal wat plastic aan, (maar ja dat doet de TB303 ook). De USB integratie is echter wel erg leuk, audio en midi gaan tegelijker tijd over 1 kabeltje, leuk speleding voor met mijn labtop.

Maar voor dat geld, wat wil je nog meer. Het is geen Virus TI (de Polar staat als volgende op mijn verlanglijste)

Origineel geplaatst door studioduif
Maar ik kom terug van dat ik hem leuker vind als de JP8000, hij is leuk, maar warme geluiden daar is de JP8000 toch echt beter in. Plus het voelt toch allemaal wat plastic aan, (maar ja dat doet de TB303 ook). De USB integratie is echter wel erg leuk, audio en midi gaan tegelijker tijd over 1 kabeltje, leuk speleding voor met mijn labtop.

Maar voor dat geld, wat wil je nog meer. Het is geen Virus TI (de Polar staat als volgende op mijn verlanglijste)

Hij klinkt best goed, je weet tegenwoordig bij Roland nooit of je weer zo'n SH-rompler VA ding krijgt of wat beters.

Thanks indeed!! Klinkt erg vet zeg... Ben bang dat dit mijn volgende aanschaf gaat worden!

Studioduif, is het bij de SH mogelijk om op beide oscillators het Supersaw-algoritme te gebruiken?

Typisch Roland sound zeg. Trek ik wel trouwens.
Maar deze shit kun je ook wel uit een jv1080 halen met wat moeite.

Origineel geplaatst door statiksky
heb jij 'm al fatsoenlijk kunnen syncen studioduif. ik heb toch wat moeite ermee
of je doet even wat meer moeite en gaatje hersens gebruiken. gesynvct tadaaa

Nee, als je bedoelt het tempo van b.v. de arp op een externe midiclock. nee dat kan ik ook niet zo 1-2-3 vinden. Goed dat er dit forum is, dus laat maar horen zou ik zeggen

Zou iemand een screenshot van de vsti plugin kunnen maken???
Ben eigenlijk wel benieud hoe die er uit ziet.

mooie sound. mooie strings. ik ben alleen weer teleurgesteld als ik dan de filter hoor. Waarom bouwen ze nou niet gewoon eens iets met analoge filters man!!!!:stupid voor 700 eurimannen moet dat toch wel kunnen:confused: Blijft voor mij totaal onbegrijpbaar. Maarja voor 700 euri mannen koopje ook vette echt analoge bakken of bijv. een ms2000 of ion en een filterfactory of iets van die aard. Weet dat dat niet helemaal hetzelfde is maar toch....puur mijn mening hoor..hij klinkt best aardig maar ik zou hem weer niet willen kopen...dat heb ik trouwens pcies hetzelfde als ik een nord lead 3 hoor....zal wel aan mij liggen:D Veel plezier ermee!

Back