Dat is nu precies de reden waarom ik wel eens sounds van iemand anders zou willen horen. Ik krijg het niet voor elkaar een echt moddervette bas of een hele smerige sound te maken. Bij mij klint de Radias altijd te schoon en te hi fi. Daarom wel benieuwd naar met name wat "klassiekere" sounds.
Ik ben dat wel een beetje met je eens. De Radias klinkt net als bijvoorbeeld de EMX1 heel 'hi fi', veel detail, een heel aanwezig digitaal geluid, een Nova klinkt makkelijker 'klassiek' in mijn oren (wat meer dat warme, wollige sausje) maar dan ook op zijn eigen aparte manier (ik noem dat wel 's gesmolten plastic).
Het is niet zo dat je geen jaren '70 geluiden kan maken op de Radias, maar wel vrijwel altijd met dat herkenbare digitale Korg geluid. Met name de filters zijn hier debet aan, maar ook de klank van de effecten en bijvoorbeeld de waveshapers (of hoe die dingen ook heten) klinken bijzonder (op een in mijn oren lekkere manier) digitaal.

Misschien kan je het geluid van een van de Radiassen (of 1 output ervan) door een MurF (MoogerFooger) halen om het geluid minder netjes te maken?