Awakenings: Gashouder?

Cisco

advancedtechnoresearch
Oke! Het heeft nix met synth's te maken! Sorry!

Maar onder de techno-leden-producers-liefhebbers!

Weet iemand waneer de Westergas weer open gaat? Voor het onovertroffen geweld van Awakenings?

Sorry! Voor de off topic!

Thanxs! :D

Op awakenings doe ik met enige regelmaat inspiratie op. Dus ja .... off topic ?? :)
Maarru ik geloof dat ze verlopig nog even verder gaan in die andere loods in amsterdam. Maar waneer de gashouder weer is ?? Geen idee

>glennplumber: Dus ja....off topic ??

Sorry! Met offtopic bedoelde ik meer mee dat mijn thread niks met synths te maken heeft!

Dat vind ik trouwens wel jammer! Dit forum " kicks ass!" Absoluut! Maar de threads over synthesizers kom je niet echt vaak meer tegen!

Voor de rest geen commentaar! Vind het alleen een beetje jammer!

aloha, ik ben vandaag nog op het terrein van de westergasfabriek geweest (ketelhuis) en ik kan jullie wel vertellen dat het er niet naar uitziet dat het snel weer voor feesten gebruikt zal worden. Het is nog èèn grote bouwput want ze zijn nog steeds vuile grond aan het afgraven.

Ho ho
(word vandaag geloof ik een beetje verkeerd begrepen) hehehe :Z of ik schrijf het natuurlijk verkeerd op. Zal het laatste wel zijn !!

Ten eerst ... in slap geouwehoer kan je het toch overal over hebben.

Ten tweede ... vind ik het 'helemaal niet' off-topic want jij/ik doen er toch inspiratie op !!

:doei:

Origineel geplaatst door glennplumber
Ten tweede ... vind ik het 'helemaal niet' off-topic want jij/ik doen er toch inspiratie op !!

!!!!ik ook!!!!:dj:

Origineel geplaatst door glennplumber
Ho ho
(word vandaag geloof ik een beetje verkeerd begrepen) hehehe :Z of ik schrijf het natuurlijk verkeerd op. Zal het laatste wel zijn !!

Ten eerst ... in slap geouwehoer kan je het toch overal over hebben.

Oke dan! sorry! Mijn fout! Heb immers een nieuwe thread opgesteld in de rubriek "slap gelul!"

Zal wel te veel gezopen hebben! whehehe!:biertje: haha!:okdan:

Als je nu NOG wakker bent vast wel ja...

Maar eh... Westergas zou vorig jaar alweer open gaan... dus niet :( Wanneer dat dit keer is weet ik niet. Schrijf je anders in voor de mailinglist op www.awakenings.nl, dan houden ze je op de hoogte.

hey Mang, over dat er weinig synths worden behandeld, er staat nog het een en
ander in de synthlijst en synths zullen altijd besproken worden, maar zo nu en dan
even ontspannen moet ook gebeuren.

maar eh...je hebt iets leuks gevonden en wil het heeeeeel graag vertellen?

:)

Back