Virus kb vertoont kuren

koekebakker

Olie op het vuur
Een maand geleden vond het ENV MODE van LFO2 knopje dat ie de
functie van [STORE] TO... maar even over moest nemen, vind
sinds vandaag de CTRL knop dat ie de LFO2 waveform, filter selection
en [STORE] TO...
maar mag regelen. Je begrijpt al... flinke kuren.
Wat verwacht je anders van een virus ha-ha ;{

Hier ben ik zeker niet blij mee omdat er onder de CTRL knop functies zitten
die ik vaak gebruik. zoals een SYSTEEM RESET!!!

Heeft iemand ervaring met zulke problemen (kan het stof zijn o.i.d.)
Acces Duitsland zegt NATUURLIJK dat ik mijn dealer moet raadplegen
hiervoor.

Het vreemde is dat vorige maand (toen de kuren begonnen) ik sounddriver
voor het eerst gebruikt heb. Zou dat de boel in de war kunnen schoppen?
Lijkt me niet kan toch geen kwaad om te vragen.

klinkt mij als knopjes van je virus die zijn gelinkt in fruity en die weer terug ( misschien per ongeluk) zijn gelinkt naar foute midi controllers op je virus

misschien heb ik het ook helemaal mis maar gokje, maar had hier zelf wel eens gedram mee door niet op te letten :eureka:

de store knop zit nu wel verdacht dichtbij de lfo2 knoppen....
heb je je virus al eens opengemaakt? misschien toch wat stof .... of een pluk tabak ... of een lat hasj? :D

Origineel geplaatst door anoniempje
klinkt mij als knopjes van je virus die zijn gelinkt in fruity en die weer terug ( misschien per ongeluk) zijn gelinkt naar foute midi controllers op je virus

misschien heb ik het ook helemaal mis maar gokje, maar had hier zelf wel eens gedram mee door niet op te letten :eureka:

:) had al de midi kabels eruut trok'ng.
als mijn onwrichte pootje het weer toelaat neem ik ém eens flink inwendig onderhanden.
Het beestje is geloof ik niet vaak schoon gemaakt.

ik begrijp je niet compleet wat je bedoelt maar...
van sounddiver zal t wel niet komen t probleem..., en de virus zelf zal t wellicht ook wel niet zijn, is immers een robuuste synth. heb er ook ene, t'is wel een c desktop....ik moet zeggen... in t begin had ik ook soms van tiens :confused:
maar zoals iemand hier al aanhaalde... misschien stuur je bepaalde dingen door en keert t midi signaal, wanneer je aan een andere controller komt ( bv uc33e ) terug naar je virus... dit kan natuurlijk voor onduidelijkheden lijden.
soms is een bepaalde sound zodanig 'ge edit', dat er geen sound uitkomt..., maar dan na wat aan je modulatie te prutsen, komt t terug oke... in ieder geval... ik heb t beest door, en deze synth gaat nooit meer de deur uit !!!!!

viva virus !!

Back