Orion Records

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Maar ze zijn nog altijd te koop bij Fonos:

Micro Macro, Observing The Moon Asimov At Heinlein Point, Psycokinesis (+ The Versailles Files) en Views From The Other Side Of The Sky.

Adelbert Von Deyen is zeer gecharmeerd van het nummer Moving Target en hij vind mijn muziek soms zelfs beter dan de grote meester, Klaus Schulze (!!!!!!!). En dat is zeker geen geslijm!!! Adelbert Von Deyen maakt zelf ook hele mooie cosmische muziek.

Phochos:D

Origineel geplaatst door phochos
....mijn muziek soms zelfs beter dan de grote meester, Klaus Schulze (!!!!!!!). En dat is zeker geen geslijm!!! Adelbert Von Deyen maakt zelf ook hele mooie cosmische muziek.

Ga dan weg bij dat Fonos en creeer rust in de tent. Dat gewissel en al die mededelingen van: nu weer verkrijgbaar en dan weer niet, heeft weinig zin.

Origineel geplaatst door René
Ga dan weg bij dat Fonos en creeer rust in de tent. Dat gewissel en al die mededelingen van: nu weer verkrijgbaar en dan weer niet, heeft weinig zin.

Ik ben al weg bij Fonos, alleen degene die uitgekomen zijn bij ze zijn nog te bestellen.

Phochos

Ik laat toch nog een paar cd's uitkomen (ik weet dat ik nogal wispelturig ben), in volgorde van verschijnen:

-Movements With Red, Yellow, Blue and Green
-Movements (Music For Animation)
-Oskylaytor

Phochos

P.S. Het voordeel bij Fonos is dat ik meteen bij de Buma Stemra sta ingeschreven en ik voor al mijn werk ben beveiligd.:D

En de cdr "Rot Und Grün" is ook uitgekomen met nummers die niet meer op de cd's Movements (Music For Animation) en Movements With Red, Yellow, BLue and Green konden staan.

Phochos

P.S. Binnenkort komt de laatste uit de kleurencd uit "Blau Und Gelb", dit wordt weer een cd met allemaal nieuwe nummers.:D

Oh, wat erg!!:stupid :stupid

Maakt toch verder geen ene:kont: uit!!!!

Origineel geplaatst door 6 trak
t'iz maar hoe je het bekijkt...
als deze thread inderdaad bedoeld is puur en alleen voor eenzijdige info van jouw'n kant uit dan niet idd :biertje:

Daar ging het ook over, als ik weer nieuwe en wispelturige informatie zou hebben, kan ik dit melden op deze thread. Wellicht krijg ik er nu een :slotje: op door een van de moderators.:D

Je hebt 1 ding bereikt en dat is dat alle leden inmiddels de naam Orion Records kunnen dromen.
Maar denk dat veel mensen inmiddels zoiets hebben van lekker boeiend ik kijk niet meer in dat topic.

Origineel geplaatst door phochos
ik ben nu eenmaal nogal veranderlijk, net als het weer in Nederland:eureka:

Het weer in Nederland is anders redelijk constant op dit moment :D

Origineel geplaatst door sander
Je hebt 1 ding bereikt en dat is dat alle leden inmiddels de naam Orion Records kunnen dromen.
Maar denk dat veel mensen inmiddels zoiets hebben van lekker boeiend ik kijk niet meer in dat topic.

Heb ik toch nog wat bereikt.:D

Ik heb inmiddels een webblog geopend. En ik dacht dat deze thread was afgesloten.

Origineel geplaatst door sander

hehehe...8)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back