Origineel geplaatst door von haulshoven
je hebt er toffe tracks tussen zitten Jos!
ga door zou ik zo zeggen!
von haulshoven
Thank you!!!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
je hebt er toffe tracks tussen zitten Jos!
ga door zou ik zo zeggen!
von haulshoven

die heb je al eens eerder gehad toch, heb je die in een track gebruikt op eerdere albums? (of mp3 op je site?)Origineel geplaatst door smackos
weer een alesis airsynthdie heb je al eens eerder gehad toch, heb je die in een track gebruikt op eerdere albums? (of mp3 op je site?)

Origineel geplaatst door smackos
Ik was benieuwd hoe dat ding klonk, het lijkt me dat het alleen rare fx geluidjes kan maken of theremin dingetjes die wiieeeuuuwieeuuuwieuuu gaan

Origineel geplaatst door snorie
Ik zei dat je een nieuwe foto hebt op www.phochos.org.
Een nieuwe look?![]()
Origineel geplaatst door snorie
Hey,
Ik zei dat je een nieuwe foto hebt op www.phochos.org.
Een nieuwe look?![]()
Groeten,
snorie
)

ja maar ja maar jamaaaaar....hoe kan die foto nou uit 1998 zijn je samen met een Korg MicroX opstaat
of hebben we het niet over dezelfde foto
Hoe bevalt (of beviel) die MicroX eigenlijk? Lijkt me een leuke rompler zeker voor space/ambient dingen...

Origineel geplaatst door phochos
Hoi smackos,
Ik bewerk tegenwoordig de website www.phochos.org/phochos omdat zonder de laatste phochos erbij de website een tijd niet te veranderen was en ik een nieuwe moest opgeven van de provider. Maar die foto op www.phochos.org is inderdaad van begin 2007. Op www.phochos.org/phochos is de foto uit 1997, de jongere broer van Christoph Franke.![]()

Origineel geplaatst door sander
Coole foto![]()
hmmm, laat jouw foto es zien?
Ik zie nu dat die MicroX niet meer in de kit list staat, waarom heb je hem weggedaan?
En waarom heb je altijd die rare Roland E-Pro![]()