Orion Records

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door Arv
ey Phooch, zolang je al die ditjes en datjes hier ook blijft posten blijft er nix meer over voor je PhoochBlog man! ;)

Die koppel ik wel door aan mijn myspace site.:D

Origineel geplaatst door phochos
Ik heb overigens sinds kort ook een myspace website:

www.myspace.com/phochos
had ik stiekum al gezegd, +/- 9 posts terug ;) het heeft gewerkt, je hebt er weer wat mensen bij in je vrindenlist :)

Band Members:

Phochos = Jos Lieffering Mindsearch's Revenge =
Jos Lieffering en Venanzio Monaldini.
Haags Timmerbedrijf = Jos Lieffering (The Phooch),
Venanzio Monaldini, T'Pow en S.N. Abbel.
:D

haha phocos, ik zie er goed uit man op die avatar :D

Ik was laatst al bezig om jouw foto te laten morphen naar Alf. Maar dat lukte helaas niet, dus nu maar alleen ALF

hahahah die avatar van Sander.. nodding away...
Ik bedenk me net dat het eigenlijk het leukste is als iedereen een foto of iets van zijn eigen kop gebruikt. Maakt het forum ook persoonlijker!

Origineel geplaatst door Arv
hahahah die avatar van Sander.. nodding away...
Ik bedenk me net dat het eigenlijk het leukste is als iedereen een foto of iets van zijn eigen kop gebruikt. Maakt het forum ook persoonlijker!

Ik zie er zo echt uit hoor.

Movements in Red, Yellow, Blue and Green is definitief uitgekomen bij Fonos. Je kunt dan ook meteen de mooie hoes met de kunstwerken van Adelbert Von Deyen erop zien. Het hoesontwerp is van mijzelf.

Zie dus op www.fonos.nl

Phochos:dj:

Konijnenkeutels nog aan toe!

Konijnenkeutels nog aan toe!

Ha Phochos,

Na lange tijd weer eens een kijkje nemen op HET FORUM. Wat een thread man, heerlijk. Het is gewoon thuiskomen.

Je productiviteit is nog steeds van absoluut top niveau. Phochos still Alive and Kicking. Cool! :okdan:

Re: Konijnenkeutels nog aan toe!

Re: Konijnenkeutels nog aan toe!

Origineel geplaatst door astronaut
Ha Phochos,

Na lange tijd weer eens een kijkje nemen op HET FORUM. Wat een thread man, heerlijk. Het is gewoon thuiskomen.

Je productiviteit is nog steeds van absoluut top niveau. Phochos still Alive and Kicking. Cool! :okdan:

Hoi astronaut,

Dank voor je ondersteunende woorden.

Phochos:halleluja :D

De cd Titan wordt de laatste cd die bij Fonos gaat uitkomen wegens tegenvallende verkopen van mijn cd's. Ik heb dit al eerder gezegd, maar had de hoop dat de verkopen beter zouden gaan, maar helaas.................
De nieuwere cd (waarvan Oskylaytor de eerste is) komen weer gewoon op mijn eigen Orion Records label uit. De opnamens van Oskylaytor zijn vergevorderd, ben bezig met de eindmix. Verwacht dat hij in augustus kan gaan uitkomen (met een jaar vertraging dus, want de stukken voor Oskylaytor waren vorig jaar al allemaal klaar).

Phochos:W

Op www.phochos.org/phochos zijn een nieuwe foto van mijzelf en de huidige installatie (Klavier en Elektromiese toestelle) geplaatst.

Phochos:biertje:

Origineel geplaatst door astronaut
Is dat je leeftijd?

Nee, daar mag je nog 9 jaar bij optellen. De 33 staat voor......................:confused: ...........zou het echt niet weten!!!

Phochos

P.S. Misschien het aantal keren dat ik een Korg EA1 heb gehad:D

Nee, daar mag je nog 9 jaar bij optellen. De 33 staat voor......................:confused: ...........zou het echt niet weten!!!

Phochos

P.S. Misschien het aantal keren dat ik een Korg EA1 heb gehad:D

:D

He Phochos, maandag is deze draad 3 jaar in de lucht. Hoe ga je het vieren?

Op www.phochos.org/phochos zijn een nieuwe foto van mijzelf en de huidige installatie (Klavier en Elektromiese toestelle) geplaatst.

Phochos:biertje:

serieus ?=)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back