Orion Records

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ik kan melden dat op de website van Fonos inmiddels bij alle vijf de verschenen cd's van Phochos geluidsfragmenten zijn geplaatst zodat de nummers nu ook daadwerkelijk kunnen worden voorbeluisterd.

Phochos:D

Origineel geplaatst door smackos
Nou je staat op nummer 2 van de fonos top 5 bestsellers :D

Ja, dat is de tweede. En hij staat nu al bijna drie weken op nummer 2. Daarvoor was Micro Macro die op nummer twee een hele tijd heeft gestaan.

Bij deze: Ondersteun me door mijn cd's te blijven kopen (of nog te kopen), zodat ik ook met de andere in de top 5 kom.:D

Phochos:dj:

welke van jouw ceedees ligt het dichtste bij de oude td en ks muziek?
ga ik er wel 1 aanschaffen.
wij arme muziekanten moeten elkaar wat steunen!

Origineel geplaatst door von haulshoven
welke van jouw ceedees ligt het dichtste bij de oude td en ks muziek?
ga ik er wel 1 aanschaffen.
wij arme muziekanten moeten elkaar wat steunen!

Hoi,

Micro Macro zitten elementen van Tangerine Dream in, Observing The Moon Asimov At Heinlein Point en Psycokinesis (+ The Versailles Files) hebben elementen van Klaus Schulze. Maar je kunt ook korte fragmenten beluisteren op www.fonos.nl bij de Phochos cd's.

Origineel geplaatst door René
Ik heb er een paar bij Fonos besteld waaronder Micro Macro. Goede muziek hoor.

Heel erg bedankt, Rene!!

Jos:halleluja

tering.... 40.3 MB? dat beloofd wat, it better be good...

en De Foog alvast gnaafelicitaart! :mega:

hier, .PAK an:

verjaardag%20blondje%20taart.gif

*splutzz* :D

Origineel geplaatst door 6 trak
rapapaaaaaa: https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=85988 8o)

nog geen 5 weken! :halleluja
\

Konijnenkeutels nog aan toe zeg. De Phooch doet het weer. Geweldig veel respect voor dat inconcequent concequent zijn. :halleluja

Wacht even six een citaat van ome Phooch; "De Roland E86 blijft gewoon in de studio staan, de MFB Filterbox mag nog steeds weg!!!!"

Wat ik zeg; Geweldig veel respect voor dat inconcequent concequent zijn.

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door astronaut
\

Konijnenkeutels nog aan toe zeg. De Phooch doet het weer. Geweldig veel respect voor dat inconcequent concequent zijn. :halleluja

Wacht even six een citaat van ome Phooch; "De Roland E86 blijft gewoon in de studio staan, de MFB Filterbox mag nog steeds weg!!!!"

Wat is zeg; Geweldig veel respect voor dat inconcequent concequent zijn.

En ome Phooch kondigt ook aan dat de MFB Filterbox ook in de studio blijft staan. Ik heb nu een leuke setup waar ik niets meer aan moet veranderen.

Kondig meteen aan dat Ambient Phasing/Micro-Scope als een dubbelaar is verschenen op Orion Records, hij kost 9 euro.

Dat zijn de nummers uit het tijdperk voordat ik samples ben gaan gebruiken. En het geeft een overzicht van de periode 1995 t/m 2002.

Origineel geplaatst door phochos
Dat zijn de nummers uit het tijdperk voordat ik samples ben gaan gebruiken. En het geeft een overzicht van de periode 1995 t/m 2002.

Ja oké, maar je maakt toch een selectie op kwaliteit ofzo. Of nummer waarop je bijvoorbeeld goede respons hebt gehad? QUATRO (THE BEST OF ORION RECORDS) dat zijn dan toch de beste nummers. Of nummers waar je zelf het meest mee hebt. Dat lijkt mij eerder een criteria dan of ze wel of niet voorzien zijn van sampled sounds!? Dit is een diepte interview Phooch geef eens een mooi antwoord.. ;)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back