Orion Records

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door astronaut
Ja oké, maar je maakt toch een selectie op kwaliteit ofzo. Of nummer waarop je bijvoorbeeld goede respons hebt gehad? QUATRO (THE BEST OF ORION RECORDS) dat zijn dan toch de beste nummers. Of nummers waar je zelf het meest mee hebt. Dat lijkt mij eerder een criteria dan of ze wel of niet voorzien zijn van sampled sounds!? Dit is een diepte interview Phooch geef eens een mooi antwoord.. ;)

Okee,

Het zijn nummers die ik zelf wel lekker vind klinken, maar toch ook wel de betere nummers zijn (wil niet zeggen dat de andere nummers slecht zijn, maar deze hebben vaak een 'commercieel' karakter). Maar ik ben na 2002 de mogelijkheden gaan bekijken van samples, wat leidde tot de aanschaf van meerdere pakketten ala Magix.

Phochos

P.S. Is dit een diep genoeg antwoord, astronaut???:D

Origineel geplaatst door phochos
Okee,

Het zijn nummers die ik zelf wel lekker vind klinken, maar toch ook wel de betere nummers zijn (wil niet zeggen dat de andere nummers slecht zijn, maar deze hebben vaak een 'commercieel' karakter). Maar ik ben na 2002 de mogelijkheden gaan bekijken van samples, wat leidde tot de aanschaf van meerdere pakketten ala Magix.

Phochos

P.S. Is dit een diep genoeg antwoord, astronaut???:D

OK,

Ik weet dat het een onmogelijke vraag is maar..

Wat is jou lievelings nummer (eigen brouwsels natuurlijk)?

Ik vind Salon De La Guerre van Psycokinesis (en The Versailles Files) eigenlijk wel een heel goed nummer met rustige sequencer en drums en koren erdoorheen gemixed.

Phochos:D

\

Konijnenkeutels nog aan toe zeg. De Phooch doet het weer. Geweldig veel respect voor dat inconcequent concequent zijn. :halleluja

Wacht even six een citaat van ome Phooch; "De Roland E86 blijft gewoon in de studio staan, de MFB Filterbox mag nog steeds weg!!!!"

Wat ik zeg; Geweldig veel respect voor dat inconcequent concequent zijn.

Dat je consequent consequent fout spelt is zeker alleen maar gedaan zodat iemand zoals ik dan zou gaan happen? Nou, hier heb je het alsnog.

Origineel geplaatst door bikkel
Dat je consequent consequent fout spelt is zeker alleen maar gedaan zodat iemand zoals ik dan zou gaan happen? Nou, hier heb je het alsnog.

Dat zijn de concequenties van concequent zijn.. 8o)

Origineel geplaatst door Catalunya
Hey Pooch welke cequencer gebruik je eigenlijk?

Ik gebruik cikwentserpakketten op mijn compuutor als Magix en Cubase. Bij de hardware gebruik ik de cikwentser van de Roland E86 en van de Micro X (twee arpeggiators).

:D

Zo zo Ome Phooch, toch verkocht. Ik dacht dat het dit keer for real was? ;)

Hij is nog niet verkocht, hij staat te koop.

Origineel geplaatst door phochos
Hij is nog niet verkocht, hij staat te koop.

Oh ja, klopt dat kan ook nog worden ingetrokken; "De TDF 500 blijft toch in mijn WAH studio, maar de TR 911 verkoop ik wegens verkleining van mijn setup."

OK,

Ik weet dat het een onmogelijke vraag is maar..

Wat is jou lievelings nummer (eigen brouwsels natuurlijk)?

en die van andere artiesten? je mag er 3 noemen:D

Origineel geplaatst door mr space
en die van andere artiesten? je mag er 3 noemen:D

Dervish D van Vangelis (Spiral), Oxygene 1/2 van Jean Michel Jarre (Oxygene), 19 (Paul Hardcastle).:D

De cd's "Titan" en "Oskylaytor" zijn verschenen bij Fonos. In volgorde gaan ook de volgende cd's nog bij Fonos verschijnen:

1. Ambient Phasing van Phochos
2. The Best Of Rot, Blau, Gelb und Grün van Haags Timmerbedrijf
3. Micro-Scope van Phochos
4. Equivalence van Phochos

Origineel geplaatst door 6 trak
:halleluja :D

:okdan:

Dat vind ik gewoon een lekker nummer met een heerlijke wisselend basloopje erin.8)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back