Orion Records

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
ten eersten heh, is het albertooooo
ten tweeden heh, zijn er nog koekjes?

dat schijnt een skiebril te zijn, ik dacht eerst aan een laskap :D

Is inderdaad een skibril, maar is ook in de brand gesmolten, dus niet meer aanwezig.

Phochos

Na 24 augustus is de website www.phochosorion.vpweb.nl niet meer, heb hem opgeheven omdat ik er nog maar weinig mee deed en ik het geld goed kan gebruiken. Maak na de brand een drastische draai om weer een heel stuk positiever op mijn bankrekening en spaarrekening te komen staan. Kan in ieder geval een paar leningen straks meteen in één keer afbetalen.

Phochos:D

geen probleem, we wachten wel ff geduldig dan... en als jij dat zelf nou ook ff doet tot die tijd dan hoeven we ook geen non musical posts te lezen... :mexico:

Ik houd wel even een sabbatical.

Ik geef bij deze door dat ik noodzakelijk moet stoppen met muziek maken omdat de situatie zodanig drastisch is geworden dat mijn financiële en woon situatie zeer slecht is geworden en ik zo goed als zeker onder curatele zal komen de komende jaren. Dus is er geen ruimte meer voor hobbies voor me.

Jos

Ik geef bij deze door dat ik noodzakelijk moet stoppen met muziek maken omdat de situatie zodanig drastisch is geworden dat mijn financiële en woon situatie zeer slecht is geworden en ik zo goed als zeker onder curatele zal komen de komende jaren. Dus is er geen ruimte meer voor hobbies voor me.

Jos

Ik denk dat je het voorstal van Smack aan moet nemen. Je hobby opgeven is nogal een dingetje.. als ik niet af en toe naar een instrument kan grijpen, of dat nou m'n laptop is met Logic, m'n iPad met Rebirth of m'n hele zolder maakt niet echt veel uit. Als ik een maand lang niks doe word ik langzaam depri man..

Zodra ik weer de mogelijkheid heb, ga ik het aangekondigde project Evolution - The History of Planet Earth, opnemen op het Yamaha PSR DJX1 Work Station, de Yamaha YPT210 Keyboard en wellicht wat ik nog krijg en wat nog over is uit de brand.

Zal denkelijk op z'n vroegst ergens in december of januari 2013 worden.

Ik zou proberen voor 12 december te doen, de 11e vertrek ik naar een of andere berg zonder internet om alles om mijn gemakje te volgen en ik weet niet of ik terugkom.

Tuurlijk kom je wel terug, de wereld vergaat echt niet op de 21e december.:eureka:

Ik dacht dat de er niet zo veel meer gedacht wordt door de maya's. Die zijn toch allang allemaal de koolstof-, stikstof- en waterkringloop ingegaan?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back