Orion Records

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Weer wat geleerd, ik zal ze wel verward hebben met Inca's (blijken er daar natuurlijk ook nog miljoenen van rond te lopen....). Gelukkig kunnen we Sinterklaas nog net meemaken maar ik zal de Speedozwembroek van de verlanglijst halen (sowieso misschien maar beter)

Het is een doodgewone kalender die afloopt, net zoals er bij de gewone kalender weer een nieuw jaar begint. En als er natuurrampen, kometen, meteorieten e.d. zouden inslaan dan moest hiervan allang iets bekends zijn als een baan van het object of zoiets.
Kijk, de mensheid zal uiteindelijk wel uitsterven, de dinosauriërs hebben ook 160 miljoen jaar over de Aarde geregeerd maar zijn uiteindelijk door natuurgeweld ook aan hun einde gekomen. En de mensheid is met ongeveer 4 miljoen jaar pas een beginnertje, hoewel veel mensen toch anders hierover denken en zichzelf superieur vinden over alle andere levende wezens op deze planeet.

Phochos - Jos

Ik las ergens dat de Maya's geen rekening hielden met schrikkeljaren - dit is pas veel later door de Romeinen ingevoerd - en dat daardoor de oude Maya kalender al lang afgelopen is en de wereld dus inmiddels vergaan had moeten zijn. Weer een meevaller!

Ik las ergens dat de Maya's geen rekening hielden met schrikkeljaren - dit is pas veel later door de Romeinen ingevoerd - en dat daardoor de oude Maya kalender al lang afgelopen is en de wereld dus inmiddels vergaan had moeten zijn. Weer een meevaller!

Dat bedoel ik dus, de kalender is een uitvinding van de mensen en de natuur houdt absoluut geen rekening met wat mensen uitvinden.

Phochos

de natuur houdt absoluut geen rekening met wat mensen uitvinden
klopt niet; kijk maar eens hoe 'voorzichtig' een hert/ree/etc. een weg oversteekt en het is algemeen bekend dat bij de overgang van winter naar zomertijd (en vieze versa) de dieren ook een uur later/eerder wakkerzijn/gaan slapen ;)

waarschijnlijk is de wereld al vergaan en is dit berichtje nog virtueelerder dan het al is :geslaagd:

Dan moet de brand in mijn huis ook virtueel zijn geweest.:eureka:

klopt niet; kijk maar eens hoe 'voorzichtig' een hert/ree/etc. een weg oversteekt en het is algemeen bekend dat bij de overgang van winter naar zomertijd (en vieze versa) de dieren ook een uur later/eerder wakkerzijn/gaan slapen ;)

Okee, die natuur klopt natuurlijk wel, maar wat mensen maken zoals een kalender, is de loop van de natuur op papier en wil dus niet zeggen dat als een kalender afloopt, je dan ook meteen ophoudt met de natuur en de Aarde.

Phochos

Laatst gewijzigd:
december 2012 is 1 periode, einde is rond 2032,niet 2012

Gelukkig, kunnen we de Aarde nog 20 jaar lang verder verpesten of een ruimteschip bouwen zodat we weg kunnen.

Phochos:eureka:

Okee, die natuur klopt natuurlijk wel, maar wat mensen maken zoals een kalender, is de loop van de natuur op papier en wil dus niet zeggen dat als een kalender afloopt, je dan ook meteen ophoudt met de natuur en de Aarde.

Phochos

Dat hangt een beetje af van hoe de kalender is opgesteld.

Mijn eigen ontwikkelde kalender eindigt op dag 0, dat is wanneer de wereld vergaat.

Ik weet dus alleen niet welke dag het vandaag is.

Klein probleempje..

Gelukkig, kunnen we de Aarde nog 20 jaar lang verder verpesten of een ruimteschip bouwen zodat we weg kunnen.

Phochos:eureka:

Zeg nooit nooit zeggen ze wel eens, maar hier geloof ik zelf niet in, de mensheid zal op deze planeet zijn laatste dag (0) moeten door brengen.

Misschien dat er een paar de ruimte in zullen gaan, maar die komen niet ver.. :D

Zeg nooit nooit zeggen ze wel eens, maar hier geloof ik zelf niet in, de mensheid zal op deze planeet zijn laatste dag (0) moeten door brengen.

Misschien dat er een paar de ruimte in zullen gaan, maar die komen niet ver.. :D

Volgens de Jehova's Getuigen vergaat de Aarde ieder jaar, dus het zal allemaal wellicht wel loslopen. En die ene Meteoriet die in 2032 zou in slaan, komt geloof ik pas in 2099 dichtbij de Aarde, dus dat maken we - wellicht - niet meer mee met deze generatie.

Phochos

ik denk persoonlijk dat het niet van een meteoriet planeet of dergelijke doomsday onzin zal zijn waar we last van zullen hebben.

zo snel mogelijk je huisje in orde en geen schulden is wel een must phochos

Volgens de Jehova's Getuigen vergaat de Aarde ieder jaar, dus het zal allemaal wellicht wel loslopen. En die ene Meteoriet die in 2032 zou in slaan, komt geloof ik pas in 2099 dichtbij de Aarde, dus dat maken we - wellicht - niet meer mee met deze generatie.

Phochos

Volgens de oude Egyptenaren verging de aarde iedere dag. De overleden Farao's moesten dan iedere nacht als bezetenen vechten tegen allerhand demonen, anders zou er geen nieuwe dag meer aanbreken. En dan was het dus gewoon over.
Goeie knokkers dus, die Egyptenaren. Want we zijn er nog steeds. Of die demonen stellen niets voor........:D

P.S. En die komeet is dus sneller als het licht als hij in 2099 dichterbij komt maar in 2032 al inslaat. En niet zo'n beetje sneller ook.....

ik denk persoonlijk dat het niet van een meteoriet planeet of dergelijke doomsday onzin zal zijn waar we last van zullen hebben.
het geheim is dat wij mensen de realitiet creeren doormiddel van positieve vibes of door negatieve... de badasses in strakke pakken in de ivoren torens van knabbelonie weten dit en beinvloeden ons middels de media en andere ongein... want wie niet sterk is moet slim zijn en in het land der blinden is 1-oog koning nutuulk...
Vandaag is het dinsdag :eureka:
en ook nog, en dat is heel belangrijk, de eerste van deze week :eureka:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back