Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door René
niet stoppen, gewoon doorgaan.

Origineel geplaatst door phochos
Uit de serie kleurencd's van het Haags Timmerbedrijf zijn de cd's "Rot Und Gelb" en "Blau Und Grün" verschenen op Orion Records. Er komen nog twee cd's uit deze reeks, getiteld "Rot Und Grün" en "Blau Und Gelb".
Voor de volgende cd bij Fonos (wordt weer een dubbelaar) wordt de cd Movement - Music For Animation samengevoegd met een nog op te nemen cd van Phochos. De titel wordt dan "Movements With Red, Yellow, Blue and Green".
Phochos![]()

De tweede cd van Movements With Red, Yellow, Blue And Green worden de beste nummers van de kleurencd's (waarvan er dus nog twee gaan verschijnen op Orion Records).![]()

Origineel geplaatst door Arv
Is een eigen Blog pagina nix voor jou Jos? PhoBlog.nl...

Ik heb wel al twee eigen websites. Maar wat is zo'n Blog pagina precies? Wellicht iets voor mij!!![]()
Ik moet helaas de mini-cd "Wo Ist Der Bahnhof" veranderen in "Bahnhof". Ik heb eens nagevraagd en het is toch een zekere vorm van plagiaat om de titels als Wo Ist Der Bahnhof, Immer Gerade Aus, Guten Smorgen Bernd (uit Debiteuren, Crediteuren) en Do Ist Der Bahnhof te gebruiken. Daarom zijn de zes nummers veranderd in Bahnhof Part 1 t/m 6.
Phochos![]()
![]()
![]()
Origineel geplaatst door Arv
Ik meen me te herinneren dat Van Kooten en De Bie een sketch hadden waar een oude burger denkt dat ie een verzetsheld is omdat ie de Duitsers de verkeerde kant op stuurde met de melding "Do ist der Bahnhoff, Do!" .. hehe..

De tweede cd van Movements With Red, Yellow, Blue And Green worden de beste nummers van de kleurencd's (waarvan er dus nog twee gaan verschijnen op Orion Records).![]()

Deze laatste twee kleurencd's zijn van de baan. Als tweede cd op de komende dubbelaar bij Fonos wordt een nog op te nemen cd met de titels Red, Yellow, Blue en Green. Het worden vrij lange nummers waarvan minstens eentje rond de 25 minuten moet gaan duren.
Phochos![]()
"Views From The Other Side Of The Sky" is voorlopig de laatste cd geweest die uitgekomen is bij Fonos. Doordat de verkopen bijzonder laag zijn, is het voor mij eerder een verliespost dan een winstpost. Tot nu toe heb ik er alleen maar geld op toegelegd.
Origineel geplaatst door mr space
Fonos perst toch alleen een cd als die verkocht wordt?

Origineel geplaatst door 6 trak
*beep pzzzzk* phochos this is mind control, come in please... *pzzzzzzk*.........phochos?! ...come in please...?! *pzzzzk beep*
![]()