Orion Records

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door René
niet stoppen, gewoon doorgaan.

Dat was ook mijn bedoeling, ik zette alleen wat vraagtekens bij zoiets!!:D

Uit de serie kleurencd's van het Haags Timmerbedrijf zijn de cd's "Rot Und Gelb" en "Blau Und Grün" verschenen op Orion Records. Er komen nog twee cd's uit deze reeks, getiteld "Rot Und Grün" en "Blau Und Gelb".

Voor de volgende cd bij Fonos (wordt weer een dubbelaar) wordt de cd Movement - Music For Animation samengevoegd met een nog op te nemen cd van Phochos. De titel wordt dan "Movements With Red, Yellow, Blue and Green".

Phochos:D

Origineel geplaatst door phochos
Uit de serie kleurencd's van het Haags Timmerbedrijf zijn de cd's "Rot Und Gelb" en "Blau Und Grün" verschenen op Orion Records. Er komen nog twee cd's uit deze reeks, getiteld "Rot Und Grün" en "Blau Und Gelb".

Voor de volgende cd bij Fonos (wordt weer een dubbelaar) wordt de cd Movement - Music For Animation samengevoegd met een nog op te nemen cd van Phochos. De titel wordt dan "Movements With Red, Yellow, Blue and Green".

De tweede cd van Movements With Red, Yellow, Blue And Green worden de beste nummers van de kleurencd's (waarvan er dus nog twee gaan verschijnen op Orion Records).:D

De tweede cd van Movements With Red, Yellow, Blue And Green worden de beste nummers van de kleurencd's (waarvan er dus nog twee gaan verschijnen op Orion Records).:D

Ik heb voor elkaar gekregen dat ik enkele schilderijen van Adelbert Von Deyen op het hoesje mag plaatsen van deze nieuwe cd Movements With Red, Yellow, Blue And Green.

Phochos:biertje:

Ik moet helaas de mini-cd "Wo Ist Der Bahnhof" veranderen in "Bahnhof". Ik heb eens nagevraagd en het is toch een zekere vorm van plagiaat om de titels als Wo Ist Der Bahnhof, Immer Gerade Aus, Guten Smorgen Bernd (uit Debiteuren, Crediteuren) en Do Ist Der Bahnhof te gebruiken. Daarom zijn de zes nummers veranderd in Bahnhof Part 1 t/m 6.

Phochos:( :stupid :D

Origineel geplaatst door Arv
Is een eigen Blog pagina nix voor jou Jos? PhoBlog.nl...

Ik heb wel al twee eigen websites. Maar wat is zo'n Blog pagina precies? Wellicht iets voor mij!!:D

Ik heb wel al twee eigen websites. Maar wat is zo'n Blog pagina precies? Wellicht iets voor mij!!:D

Nou ja, dat je per dag een stukje schrijft over je doen en laten ofzo.

Ik moet helaas de mini-cd "Wo Ist Der Bahnhof" veranderen in "Bahnhof". Ik heb eens nagevraagd en het is toch een zekere vorm van plagiaat om de titels als Wo Ist Der Bahnhof, Immer Gerade Aus, Guten Smorgen Bernd (uit Debiteuren, Crediteuren) en Do Ist Der Bahnhof te gebruiken. Daarom zijn de zes nummers veranderd in Bahnhof Part 1 t/m 6.

Phochos:( :stupid :D

"Wo Ist Der Bahnhof" en "Immer Gerade Aus"; zeker geen plagiaat

Do ist der Bahnhof en Guten Smorgen Bernd; mogelijk wel.

Een blog ja, lijkt me goed plan.

Veel succes met alles, ik ga me de-notificeren.

Ik meen me te herinneren dat Van Kooten en De Bie een sketch hadden waar een oude burger denkt dat ie een verzetsheld is omdat ie de Duitsers de verkeerde kant op stuurde met de melding "Do ist der Bahnhoff, Do!" .. hehe..

Origineel geplaatst door Arv
Ik meen me te herinneren dat Van Kooten en De Bie een sketch hadden waar een oude burger denkt dat ie een verzetsheld is omdat ie de Duitsers de verkeerde kant op stuurde met de melding "Do ist der Bahnhoff, Do!" .. hehe..

Klopt, dat waren Arie en Gre Temmes tijdens de 4 mei herdenking.

Deze laatste twee kleurencd's zijn van de baan. Als tweede cd op de komende dubbelaar bij Fonos wordt een nog op te nemen cd met de titels Red, Yellow, Blue en Green. Het worden vrij lange nummers waarvan minstens eentje rond de 25 minuten moet gaan duren.

Deze laatste twee kleurencd's zijn van de baan. Als tweede cd op de komende dubbelaar bij Fonos wordt een nog op te nemen cd met de titels Red, Yellow, Blue en Green. Het worden vrij lange nummers waarvan minstens eentje rond de 25 minuten moet gaan duren.

"Views From The Other Side Of The Sky" is voorlopig de laatste cd geweest die uitgekomen is bij Fonos. Doordat de verkopen bijzonder laag zijn, is het voor mij eerder een verliespost dan een winstpost. Tot nu toe heb ik er alleen maar geld op toegelegd.

De cd Movements (Music For Animation) blijft als enkele cd op Orion Records. De oorspronkelijk tweede cd voor de gecancelde cd bij Fonos gaat Movements With Red, Yellow, Blue And Green heten en is ook uitgekomen op mijn eigen Orion Records label.

Phochos

"Views From The Other Side Of The Sky" is voorlopig de laatste cd geweest die uitgekomen is bij Fonos. Doordat de verkopen bijzonder laag zijn, is het voor mij eerder een verliespost dan een winstpost. Tot nu toe heb ik er alleen maar geld op toegelegd.

Fonos perst toch alleen een cd als die verkocht wordt?

Origineel geplaatst door mr space
Fonos perst toch alleen een cd als die verkocht wordt?

Ja, maar je moet als beginnend artiest altijd eerst 10 cd's zelf afnemen voor de prijs van 9.95 euro per stuk (bij een dubbelaar dus 19.95 euro per stuk). Dus zodoende heb ik tot op heden nog niet veel verdiend, want je krijgt ook maar 1 euro per verkochte cd en er zijn er tot nu toe iets van 10 in totaal verkocht (niet mijn eigen verkopen meegerekend).

Phochos=(

*beep pzzzzk* phochos this is mind control, come in please... *pzzzzzzk*.........phochos?! ...come in please...?! *pzzzzk beep*

:D

Attachments

• phooch11.jpg
    phooch11.jpg
    122,5 KB · Bekeken: 99
Origineel geplaatst door 6 trak
*beep pzzzzk* phochos this is mind control, come in please... *pzzzzzzk*.........phochos?! ...come in please...?! *pzzzzk beep*

:D

This is WAH-studio speaking, nanu nanu.:D

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back