Orion Records

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ja, ik ben zelf ook een persoon die nogal snel reageert en dan spijt heeft van zijn opmerkingen. Tuurlijk ga ik gewoon door, was gewoon even een reactie van mijn kant omdat ik er op dat moment even de sh.t in had.

Phochos:D

hey Jos even een berichtje voor je, ik heb geen zin mijn mail op te starten en het kan net zo goed in deze blog: de module is onderweg, dus je hebt em morgen veel plezier ermee !:dj:

Origineel geplaatst door phochos
Ja, ik ben zelf ook een persoon die nogal snel reageert en dan spijt heeft van zijn opmerkingen. Tuurlijk ga ik gewoon door, was gewoon even een reactie van mijn kant omdat ik er op dat moment even de sh.t in had.

Drama Queen :kroon:

Phochos als mensen je niks vinden, of je muziek of wat dan ook is dit slechts een mening van 1 iemand. Relax
:biertje:

Maar nu weer even ontopic. Verder nog muzikale ontwikkelingen? Nogal wat aankondigingen de laatste tijd maar waar ben je op dit moment echt mee bezig?

Origineel geplaatst door astronaut
Drama Queen :kroon:

Phochos als mensen je niks vinden, of je muziek of wat dan ook is dit slechts een mening van 1 iemand. Relax
:biertje:

Maar nu weer even ontopic. Verder nog muzikale ontwikkelingen? Nogal wat aankondigingen de laatste tijd maar waar ben je op dit moment echt mee bezig?

Hoi astronaut,

Ik ben af en toe wat impulsief met een reactie.

Ik heb pas het album Ambient Phasing afgerond, een nieuwe van het Haags Timmerbedrijf is klaar en ga binnenkort werken aan een nieuwe van Mindsearch's Revenge, titel Walking With...............

Verder mijn studio ingekrompen en weer uitgebreid:D

Phochos:dj:

Origineel geplaatst door René
Verkoop gewoon die E86, dan ben je van het gezeur af (denk ik)

Wanneer kunnen we een CD van de Scheveningse Metaalfabriek verwachten? Beetje industrial *D

Nee, de E86 blijft lekker staan in de studio.

Haags Timmerbedrijf heeft zojuist de vierde Rot, Blau, Gelb un Grün afgemaakt. Misschien dat we ook eens een keertje als De Scheveningse Metaalfabriek iets kunnen neerzetten, zeker dan industrial, wellicht met veel potten en pannen erbij!

Origineel geplaatst door smackos
Phochos & the Spoorwijk boys VS Dickie Smabers & the Moerwijk crew :D

Smackos,

Moet je het wel goed zetten hè? Phochos & the Laakkwartier Boys VS Dickie Smabers & the Moerwijk Crew!!

The Mexican

Attachments

• phochos.jpg
    phochos.jpg
    130,1 KB · Bekeken: 86
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back