Origineel geplaatst door Catalunya
Niet zo leuk is een beetje leuk, dus leuk
Enne Rene, Phochos is volwassen en kan wel voor zichzelf opkomen. Daar hoef jij hem vast niet bij te helpen!!
Dat maak ik zelf wel uit, vriendelijke vriend.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Niet zo leuk is een beetje leuk, dus leuk
Enne Rene, Phochos is volwassen en kan wel voor zichzelf opkomen. Daar hoef jij hem vast niet bij te helpen!!

Origineel geplaatst door astronaut
Phochos,
Hoeveel nummers heb jij (naar schatting) tot nu toe gemaakt?

Ode aan Phochos. (de Lo-Fi versie)
...vooraal die nniinniniinniigngggrrr...het is al een instant hit hier. Heb je daar ook een wat meer hi-fi-ere versie van?Origineel geplaatst door astronaut
Ode aan Phochos. (de Lo-Fi versie)

Origineel geplaatst door smackos
Geniale track...vooraal die nniinniniinniigngggrrr...het is al een instant hit hier. Heb je daar ook een wat meer hi-fi-ere versie van?
Als phooch het goed vind kan ik een phochos special (haagse synthesizer obscuriosa) doen in mijn wekelijkse internetradio programma maar dan moet deze track uiteraard wel gedraaid worden!
Het doet me ook deugd dat phochos goed is uitgesproken in de track (toch?) want iedereen zegt altijd foegoes of iets anders raars....net als sommige mensen djean mikael Jarreeee zeggen ipv Jean Missjel Jarrre.

Origineel geplaatst door phochos
Smackos,
Ik vind alles best, als het me maar geen negatieve reclame gaat opleveren![]()
Origineel geplaatst door phochos
Smackos,
Ik vind alles best, als het me maar geen negatieve reclame gaat opleveren![]()
Misschien kan Orion records je wel tekenen!! Zeker hitpotentie dit. Beetje "frog" achtig
Misschien een vocoder gebruiken om je zangkwaliteiten wat te verbloemen. Klinkt een beetje alsof hij elk moment tegen een boom aan kan knallen. Mag wel iets vrolijker.
Is een serieuze zaak, Scooten in je Brom mobiel.
Phochos mode;
Ik ga deze track uitbrengen onder het "zet hem in zijn achteruit" label, de hifi versie volgt in de loop van de komende dagen. De eventuele verslechteringen neem ik dan mee. Phochos, het wordt in ieder geval brom-mobiel i.p.v. scoot. Een vocoder heb ik niet nodig, ik vo-coot al lekker van mijzelf . En met die vrolijkheid zit het wel snor (dat wil zeggen daar ga ik wel wat mee doen).![]()
Man, Phochos, heb je ook van die vette vleugeldeuren?
Origineel geplaatst door 6 trak
een phooching tot renix...

Origineel geplaatst door 6 trak
een phooching tot renix...