Orion Records

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Omdat eind januari Lycos - mijn websiteprovider van de website www.phochos.org/phochos - ermee ophoud en ik nog naar een nieuwe provider op zoek moet, zal vanaf die datum de oude website www.orionrecords.nl de voorlopig de enige zijn met het overzicht van de uitgaven van Phochos/Mindsearch's Revenge/Haags Timmerbedrijf.
Zodoende zal voorlopig ook dan de pagina vervallen met alle hoesjes en de mp3's.

Excuses voor dit ongemak.

Iedereen prettige Kerstdagen en een goede jaarwisseling en natuurlijk een zeer muzikaal 2009 gewenst.

Phochos

Ik heb zojuist een nieuwe website gecreërd bij Vista Prints. Mijn nieuwe website is te vinden op www.phochosorion.vpweb.nl

Phochos:D

Ha Phochos, ik hoop dat je de vervelende periode goed bent doorgekomen (voor zover zoiets kan natuurlijk), website ziet er netjes uit.

Ha Phochos, ik hoop dat je de vervelende periode goed bent doorgekomen (voor zover zoiets kan natuurlijk), website ziet er netjes uit.

Op zich zijn we weer redelijk op schema geraakt als ik het zo mag zeggen. Mijn moeder en ik zijn alleen sinds Eerste Kerstdag ziek en zijn nog steeds ziek. Morgen komt de huisarts langs voor ons beiden.

Ik ga in januari weer verder met mijn "Opera Lakwa" - een volledig klassiek werk waar ik nu zes nummers van klaar heb. Ook ga ik beginnen aan "Kaos".

Phochos

Bij Fonos zal een verzamelaar verschijnen onder de titel "The Cosmos Relations - Frozen Spirits and Equivalenced Worlds". Hierop staan stukken van de projecten "Cosmos", "The Equivalence Relations" en "Spirits From The Frozen Worlds" aangevuld met twee bonustracks.

Verder zal er in februari nog bij Fonos een andere verzamelaar verschijnen, getiteld "Time-Sessions Volume 2".

Phochos:doei:

Ook gaat er binnenkort een dubbelaar verschijnen bij Fonos, getiteld "Eins, Zwei, Drei" en is gevuld met allerlei nummers van het Haags Timmerbedrijf.

Ook gaat er binnenkort een dubbelaar verschijnen bij Fonos, getiteld "Eins, Zwei, Drei" en is gevuld met allerlei nummers van het Haags Timmerbedrijf.

Deze is voorlopig gecancelled ivm geldproblemen.

Phochos

Bij Fonos zal een verzamelaar verschijnen onder de titel "The Cosmos Relations - Frozen Spirits and Equivalenced Worlds". Hierop staan stukken van de projecten "Cosmos", "The Equivalence Relations" en "Spirits From The Frozen Worlds" aangevuld met twee bonustracks.

Verder zal er in februari nog bij Fonos een andere verzamelaar verschijnen, getiteld "Time-Sessions Volume 2".

Phochos:doei:

The Cosmos Relations is uitgekomen bij Fonos en is dus bij deze te koop.

Phochos

is dat ook gratis dan?

Nee, kost per maand 7.95 euro. Maar dan heb je wel een goede ondersteuning, iets wat bij Lycos nog wel eens wilde ontbreken.

Phochos

Fonos
nog altijd... terwijl je, pak hem (stevig) beet, 17 maanden geleden nog heel duidelijk dit zei:
https://www.synthforum.nl/forums/showpost.php?p=885821&postcount=590

en nog steeds maar 1 euro per verkochte cd? ...jeuz, dat je dat nog steeds zo laat doen...

per maand 7.95 euro... wel een goede ondersteuning
ja ok dat is zo maar je moet je ook afvragen hoe belangrijk die site nu is,
ik denk dat je het meeste verkoopt aan synthforummers als ik het goed heb?
wel jammer dat je nu 8 cd's moet verkopen om een maand je site te betalen...

snap je wat ik bedoel te zeggen? ...je blijft zo steeds meer investeren ;{

nog altijd... terwijl je, pak hem (stevig) beet, 17 maanden geleden nog heel duidelijk dit zei:
https://www.synthforum.nl/forums/showpost.php?p=885821&postcount=590

en nog steeds maar 1 euro per verkochte cd? ...jeuz, dat je dat nog steeds zo laat doen...

ja ok dat is zo maar je moet je ook afvragen hoe belangrijk die site nu is,
ik denk dat je het meeste verkoopt aan synthforummers als ik het goed heb?
wel jammer dat je nu 8 cd's moet verkopen om een maand je site te betalen...

snap je wat ik bedoel te zeggen? ...je blijft zo steeds meer investeren ;{

Heb je helemaal gelijk in. Maar dit album "The Cosmos Relations" is nu echt definitief de laatste omdat ik er gewoon het geld niet meer voor heb.
Ik vind het persoonlijk een mooie investering op deze manier, is mijn muziek toch tot in de 'eeuwigheid' mooi geconserveerd (als ik het zo mag zeggen).

Er gaat nu toch echt een rem op het aantal producties, daar ik gewoon de komende tijd weinig tijd heb om muziek te maken. Er zal nog wel eentje van het Haags Timmerbedrijf komen en van Phochos, maar daar gaat gewoon wat meer tijd in zitten dan het de laatste tijd het geval was.

Phochos

Je bent wel lekker productief, ik ben al lang blij als ik qua kwantiteit in een jaar genoeg produceer om een CD vol te krijgen, laat staan in kwaliteit...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back