Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

dat doet Vista Prints leuk voor'm iddwebsite ziet er netjes uit.

Ha Phochos, ik hoop dat je de vervelende periode goed bent doorgekomen (voor zover zoiets kan natuurlijk), website ziet er netjes uit.

Ook gaat er binnenkort een dubbelaar verschijnen bij Fonos, getiteld "Eins, Zwei, Drei" en is gevuld met allerlei nummers van het Haags Timmerbedrijf.
Phochos![]()
nee hoor, de Tripod (lycos) diensten worden voortgezet door NewCo...Omdat eind januari Lycos - mijn websiteprovider van de website www.phochos.org/phochos - ermee ophoud
nee hoor, de Tripod (lycos) diensten worden voortgezet door NewCo...

Bij Fonos zal een verzamelaar verschijnen onder de titel "The Cosmos Relations - Frozen Spirits and Equivalenced Worlds". Hierop staan stukken van de projecten "Cosmos", "The Equivalence Relations" en "Spirits From The Frozen Worlds" aangevuld met twee bonustracks.
Verder zal er in februari nog bij Fonos een andere verzamelaar verschijnen, getiteld "Time-Sessions Volume 2".
Phochos![]()
is dat ook gratis dan?mijn nieuwe website bij Vista
is dat ook gratis dan?
nog altijd... terwijl je, pak hem (stevig) beet, 17 maanden geleden nog heel duidelijk dit zei:Fonos
ja ok dat is zo maar je moet je ook afvragen hoe belangrijk die site nu is,per maand 7.95 euro... wel een goede ondersteuning

nog altijd... terwijl je, pak hem (stevig) beet, 17 maanden geleden nog heel duidelijk dit zei:
https://www.synthforum.nl/forums/showpost.php?p=885821&postcount=590
en nog steeds maar 1 euro per verkochte cd? ...jeuz, dat je dat nog steeds zo laat doen...
ja ok dat is zo maar je moet je ook afvragen hoe belangrijk die site nu is,
ik denk dat je het meeste verkoopt aan synthforummers als ik het goed heb?
wel jammer dat je nu 8 cd's moet verkopen om een maand je site te betalen...
snap je wat ik bedoel te zeggen? ...je blijft zo steeds meer investeren![]()