6 trak
?ILLEGAL QUANTITY ERROR
nou ja kijk, als je het toch alleen voor de hobbie doet snap ik niet waarom je het op cd wil uitbrengen, laat mensen dat lekker zelf doen... want:Ik vind het persoonlijk een mooie investering op deze manier, is mijn muziek toch tot in de 'eeuwigheid' mooi geconserveerd (als ik het zo mag zeggen).
als ik jouw was zou ik de mp3's gewoon online zetten in een redelijk quali zodat mensen dan gewoon jouw'n muziek a la minuut kunnen horen/branden... et voila, je bespaard een hoop...
en je hebt gewoon ook exact hetzelfde plezier er van, nl het verspreiden van jouw'n muziek!
verdienen doe je er nu toch niet echt aan dus ik zie niet in waarom je het op de conventionele manier zou willen blijven voortzetten... het kost alleen maar geld en met de eerder genoemde internet manier kan je zelfs nog besparen (wat in contrast met de oude manier dus eigenlijk gewoon winst is
)dus ff beknopt:
1 website ter promotie van de CDs = 7,95 euro/maand Uit
1 Verkochte CD = 1 Euro In
-----------------------------------------------------
Je bent dus 8 CD's/maand 'kwijt' aan het bekostigen van je site
ik mag hopen dat je er elke maand 8 verkoopt want anders heeft het totaal geen zin natuurlijk...
(was het trouwens ook niet zo dat je pas winst ging maken na de 50e verkochte CD?) :confused:
Laatst gewijzigd: