Orion Records

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
yup, echter...

een playlist player is beter zodat je altijd maar 1 nummer per keer kan horen (wat ook vrij logisch is nutuulk) op die
manier bespaart het ook nog eens ruimte op de page en zou je het kunnen onderbrengen op een andere pagina bijv... want als men nu op de huidige manier een ander nummer wil horen moet men eerst het ene nummer stoppen en het andere starten, natuurlijk is dat nog wel te doen maar deze manier van doen blijft een beetje vreemd...

attachment.php

Attachments

• _____phoochmp3.gif
    _____phoochmp3.gif
    25,2 KB · Bekeken: 100
Laatst gewijzigd:
Ik weet niet of dat via de Vista provider kan, zal het vragen aan de mensen daar.

Phochos

P.S. 6, betere hoesjes nu hè? Mijn collega's vinden het hoesje van Sensualité in ieder geval heel goed gekozen.

Ik weet niet of dat via de Vista provider kan, zal het vragen aan de mensen daar.
ik kan me haast niet voorstellen dat het niet zou kunnen...

P.S. 6, betere hoesjes nu hè? Mijn collega's vinden het hoesje van Sensualité in ieder geval heel goed gekozen.
welke hoesjes bedoel je pcies, zo te zien nog steeds gelijk toch?

jeuz, 53 CD's al... da's niet mis :D

Je zou ook de player van soundcloud.com kunnen gebruiken. Dan heb je ongelimiteerde ruimte en je kan eventueel ook sommige muziek met alleen bepaalde personen delen.

ik kan me haast niet voorstellen dat het niet zou kunnen...

welke hoesjes bedoel je pcies, zo te zien nog steeds gelijk toch?

jeuz, 53 CD's al... da's niet mis :D

Het hoesje van Sensualité bedoelde ik dus.

En ja, als je veel muziek maakt komen er steeds meer cd's bij. Op naar de 60 cd's zullen we maar zeggen.

Phochos

Hey phooch, ik wil graag dat petje kopen en 2 pennen hoeveel kost dat en hoe bestel ik dat? (Dat is niet helemaal duidelijk op de site) en owja zijn er ook maten van de petjes?
ja die pennen zijn gaaf idd... maar phooch heeft er nog steeds geen antwoord op gegeven...

547_547_719233979_1.jpg

ik zag dat je nu ook al posters hebt? :D

ja die pennen zijn gaaf idd... maar phooch heeft er nog steeds geen antwoord op gegeven...

547_547_719233979_1.jpg

ik zag dat je nu ook al posters hebt? :D

Ik zal er nog de prijzen bijzetten. En inderdaad......er zijn ook posters, maar die heb ik gemaakt speciaal voor op mijn werk. Mocht er iemand eentje willen hebben, dan kan het natuurlijk.

Voor Dick Smabers, de pet en pennen zijn onderweg.

Phochos

Is da nix voor de SF meeting? Iedereen 'n pen??? Wa kost un pen dan ey?

Naast de cd "Sensualité" is nog een cd uitgebracht door Phochos, titel "Erotique". Zie het hoesje.

Phochos

Attachments

• EROTIQ01.jpg
    EROTIQ01.jpg
    162,5 KB · Bekeken: 92
hey phooch, ik zag op de merchendise page staan "Mouse-Matt", dat moet nutuulk zijn:

attachment.php

:D

Kwistut, 6, maar kwam niet zo gauw op de goede uitspraak hiervoor in het Groot-Brittannies. Zal het veranderen.

Phochos

Over enkele maanden zal de cd "Micronoxe" van Phochos gaan uitkomen. Deze was oorspronkelijk gepland voor 2006. De composities zijn nu ge-arrangeerd en worden de komende maanden opgenomen.
Volgend jaar maart komt de cd "FortyFive/TwentyFive" van Phochos uit. In 2010 ben ik 25 jaar in dienst van het Nationaal Archief in Den Haag en ben ik 45 jaar oud.

Dit jaar gaan nog enkele nieuwe Haags Timmerbedrijf cd's verschijnen en ook nog enkele Phochos en Mindsearch's Revenge cd's.

Ergens eind 2010 zal de cd "Eolus" van Phochos bij Groove Unlimited worden uitgebracht.

Phochos

Ik vind persoonlijk die kleine cdr's lekker makkelijk. Ik doe het ook omdat ik gewoon geen normale cdr meer volkrijg met een beetje goede nummers, zodoende kan ik dan de beste nummers kwijt op deze dragers.

Phochos:D

En voor de website:

www.orionrecords.nl of www.phochos.org (op deze laatste staan ook mp3's die gedownload kunnen worden):D

is de Arturia Analog Factory hardware dan? :D

is de Arturia Analog Factory hardware dan? :D

De Arturia controller is hardware, de software gebruik ik hier niet van, heb er een module aangekoppeld aan staan.

Phochos

In deze economische tijden vind ik het ook best dapper om te voorspellen dat je over een jaar nog werk hebt :D Al neem ik aan dat bij instituten als het Nationaal Archief een ontslagronde ongeveer even zeldzaam is als het voorbijkomen van de komeet van Halley.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back