Orion Records

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
In deze economische tijden vind ik het ook best dapper om te voorspellen dat je over een jaar nog werk hebt :D Al neem ik aan dat bij instituten als het Nationaal Archief een ontslagronde ongeveer even zeldzaam is als het voorbijkomen van de komeet van Halley.

We zijn met een re-organisatie bezig en de mensen die eruit moeten hebben al bericht ontvangen. Omdat ik een expert ben op het gebied van Kaarten en Tekeningen (ben 10 jaar lang depôtbeheerder geweest van diezelfde Kaarten en Tekeningen) en er van alles opnieuw geborgen en ge-inventariseerd moet worden, wordt ik voorlopig niet weggedaan. Pluspunt is ook (als je dit al zo kunt noemen) dat men mindervaliden niet zo snel ontslaat bij de overheid.

Phochos

We zijn met een re-organisatie bezig en de mensen die eruit moeten hebben al bericht ontvangen. Omdat ik een expert ben op het gebied van Kaarten en Tekeningen (ben 10 jaar lang depôtbeheerder geweest van diezelfde Kaarten en Tekeningen) en er van alles opnieuw geborgen en ge-inventariseerd moet worden, wordt ik voorlopig niet weggedaan. Pluspunt is ook (als je dit al zo kunt noemen) dat men mindervaliden niet zo snel ontslaat bij de overheid.

Phochos

Dus dan zit je er de komende 76 jaar warmpjes bij :D

de komende 76 jaar

2085... dan is ome phooch, wat zegiik, betovergrootvader phooch 120 jaar en heeft de meesten van ons al lang en breed en hoog achter zich gelaten dan... :mexico:

ik zie het al voor me:

betovergrootphochos schreef:
Te koop: Roland Synaptica XL Turbo Deluxe
inclusief 135 TB uitbreidings module en psychic interface...

135 Terracredits

2085... dan is ome phooch, wat zegiik, betovergrootvader phooch 120 jaar en heeft de meesten van ons al lang en breed en hoog achter zich gelaten dan... :mexico:

ik zie het al voor me:

Nou, 120 hoeft niet meteen, 119 vind ik ook allang best:W

Verder zijn er nog een paar cd's uitgekomen op Orion Records. Erotique dus, Landscapes (verzamelaar van Fonos cd's) en Tech Steps (een cd-single met twee nummers van 10 minuten erop).

Van de week zijn mijn beiden kanten in de studio up-to-date, dan ga ik beginnen aan de opnamens van Micronoxe, de cd die in 2006 oorspronkelijk had moeten verschijnen.

Phochos

betovergrootphochos schreef:
Te koop: Roland Synaptica XL Turbo Deluxe
inclusief 135 TB uitbreidings module en psychic interface...
135 Terracredits
:dubbel:&:dubbel:

Nou, 120 hoeft niet meteen, 119 vind ik ook allang best:W
ja dat zeg je nu... totdat je op je 119e bezig bent met opnames voor de CD die in september van het jaar er op uit gaat komen...maar mocht het ooit zover komen qua leeftijd dan moet je maar ff de jeugd maar ff de hoogwaardige klanken (in vergelijk met de jaren 80 van de 21e eeuw) uit de kutthread tonen :D

ja dat zeg je nu... totdat je op je 119e bezig bent met opnames voor de CD die in september van het jaar er op uit gaat komen...maar mocht het ooit zover komen qua leeftijd dan moet je maar ff de jeugd maar ff de hoogwaardige klanken (in vergelijk met de jaren 80 van de 21e eeuw) uit de kutthread tonen :D

Ja, daar heb je gelijk in. Maar tegen die tijd heb je gewoon grote Duracell batterijen, die je in je rug kunt zetten, dan kun je maximaal nog een paar jaar door, want Duracell gaat langer door dan andere gelijksoortige batterijen.

Dit is geen reclame!!!:D

Phochos:verkoght:

Voor de cd "Eolus" die wellicht volgend jaar september of oktober bij Groove Unlimited gaat uitkomen, mag ik weer een schilderij van Adelbert Von Deyen gebruiken. De opnamens van deze cd beginnen februari volgend jaar.

Phochos

vanwaar die specifieke keuze van een schilderij, wat heb jij pcies met Adelbert Von Deyen dan?

Ik ben al sinds 1981 een grote fan van zijn muziek, heb sinds 2004 contact met hem en vind hem heel goed schilderen. Ik gebruik graag dat soort plaatjes op mijn hoezen, probeer zelf nu ook schilderijen te maken, hetzij op doek hetzij op de computer.

Ik hoop dat we nog een keertje gezamenlijk een cd gaan maken. Plan om ook nog een keertje bij hem langs te gaan, in Noorgaard/Gintoft.

Phochos

een kloddertje roze... hiehiehiehieeeer... :D

De familie Knots, de familie Knots, de familie Knots, Kenots, Kenots.............

vrije kunst volgens Karel SinaasAppel.

Phochos

doe je wel voorzichtig met de witte verf mocht je ooit nog eens naakt schilderen? :bekdicht: :dubbel:

Ligt eraan waar je de witte verf precies voor gebruikt, voor het doek of voor het model!!

Phochos

Naast de website www.phochosorion.vpweb.nl is er ook een nieuwe website bijgekomen, namelijk www.phochosmindsearch.vpweb.nl

Op deze laatste website zullen - in Nederlands - zaken als aangeboden spullen, instrumenten door de jaren heen, foto's van achter de telescopen en microscopen e.d. worden gezet.

Ik heb ook een emailmarketing aangemaakt, zodat ik mijn contacten makkelijker dingen kan doorgeven met een druk op de knop.

Phochos

P.S. Er zijn weer cd's uitgekomen, waaronder Trance Europa Express en een aantal nieuwe cd's die in voorbereiding zijn (of op het moment worden opgenomen in de W.A.H.-Studio).

De cd "Touch-Inn" van Mindsearch's Revenge is verschenen op Orion Records.

Het overzicht van de cd's op Orion Records is wat door elkaar geraakt, van het weekend zal ik het weer op orde maken.

Phochos

De website van Orion Records is zodanig aangepast, dat er een aantal cd's van Phochos/Mindsearch's Revenge en Haags Timmerbedrijf zijn ge-deleted. Het gaat voornamelijk om The Best Of cd's.

Ik heb nu een voorraad opgenomen nummers in voorraad, zodat er de komende tijd nog wel nieuwe cd's zullen uitkomen met nummers uit deze voorraad.

Phochos

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back