EXS-24 vraagje..

Ethereal

Instant Fuck-up
Ik gebruik deze sampler erg vaak (draai Logic 5.3) maar ik loop tegen een probleempje op:
Ik gebruik regelmatig de functie 'add multiple samples' en kies dan voor chromatic. Doe dit vaak met drum-sounds, zodat ik een program heb vol met kicks, 1 vol met snares, etc. Alleen vinkt de EXS bij het inladen bij ALLE samples de one-shot functie aan, terwijl ik dit dus niet wil... Is er een functie om de one-shot uit te laten bij het inladen van meerdere samples tegelijk?
Of om bij een hele hoop samples tegelijk one-shot aan of uit te zetten? Ik word er gek van om 100x met de hand one-shot uit te moeten zetten :)

Handleiding kom ik ook niet echt verder mee... Iemand een idee?

NE1?

(Haha, woordgrapje, mijn band heet ook ne1.. ROFLMAO.. Alhoewle.. Err.. niet grappig.. Njah.. Nevermind.. :Z )

Heej Koen , to bad ....Zit zelf ook vaak met dat one shot probleem, grrrr. Maarrrrrrrrr ik raad je battery aan van NI. Ideale drum sampler ! ( tevens heb ik geruchten gehoord dat er een nieuwe PC versie van logic uitkomt)Greets en suc6 !

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door DJ_LecZ
( tevens heb ik geruchten gehoord dat er een nieuwe versie van logic uitkomt)
:confused:

wat die geruchten betreft, op 1 april kwam er een bericht dat microsoft apple over zou kopen...

Nice!! Logic voor PC.. One can dream, can't he? :P

Enneuh, Hansels en Leczie, reageer eens op mijn we-gaan-bier-drinken-email :P Ghehehe... Moeten we echt weer eens doen man! :okdan: :biertje:

das waar ook baas....will do! bel je binnenkort even..mail je 06 even ;)

Back