Hoover sound

Origineel geplaatst door technomauriesje
Nou zolang jij dit forum gebruikt om op te kotsen... staan we quitte, me dunkt :W

kotsen ??? hehehe valt wel mee .. ik heb het vaak gewoon over feiten
analoog is gewoonweg dikker ... zeker als het bassen gaat !

als ik echt wilde kotsen zei ik dat hoovers voor huisvrouwen was .. maar blijkbaar wil ik daar nog net overheen stappen

dusssss ... laat je niet te veel op de kast jagen door mijn vorm ! 8~

Jongens, wat vinden jullie van mijn 100% V-station hoover?
iemand met een SN2 die dat beter kan???

Origineel geplaatst door MadR
kotsen ??? hehehe valt wel mee .. ik heb het vaak gewoon over feiten
analoog is gewoonweg dikker ... zeker als het bassen gaat !

als ik echt wilde kotsen zei ik dat hoovers voor huisvrouwen was .. maar blijkbaar wil ik daar nog net overheen stappen

dusssss ... laat je niet te veel op de kast jagen door mijn vorm ! 8~

Oooo, je kwam dus gewoon even zeggen dat analoog beter is dan digitaal. Nee, gewaagde stelling hoor... :gaap:

Bring it ooooon *D , en waarom zet jij niet even een lekkere hoover met je Nova?
heb nog geen nova =(

Oooo, je kwam dus gewoon even zeggen dat analoog beter is dan digitaal. Nee, gewaagde stelling hoor... :gaap:

Ja en dat is een andere thread...hier gaat het nou eenmaal over welke synths nog meer hoovers kunnen maken behalve de a-juno's. Of dat nou anaaloog is, of digitaal of VA of met een gesampelde huisvrouwenzuiger...

hehe

hehe

En hier eentje om te samplen, Xi, jongen, ga je gang, maar maak er wle een vette track mee dan :biertje:

geef mij die shit

ik zal wel een trackje maken voor de grap, met een aantal van die hoovers van hier... gewoon voor ze grap ... omdat ik in een melige bui ben.. en omdat het kutweer is..

nope .. digitaal kan heeeeeeeel vet zijn .. alleen voor baslijnen moet je gewoon OF een basgitaar OF een analoge synth voor hebben ... en dan nog geeneens elke analoge synth !!!

wil je nou weten waar abraham de mosterd vandaan haalt of wil je blijven stoeien met je an1xje ? :P

Stoeien ??? Ik kom nog niet eens in de buurt van stoeien... Maar ja, analoge synths hebben meer knopjes enzo. De een maakt muziek met zijn handen, de ander met zijn hoofd.

wil je nou weten waar abraham de mosterd vandaan haalt of wil je blijven stoeien met je an1xje ? :P

nou waar haalt abraham die mosterd (edit: hoover!) als het geen alphajuno is?8o

:D

nope .. digitaal kan heeeeeeeel vet zijn .. alleen voor baslijnen moet je gewoon OF een basgitaar OF een analoge synth voor hebben ... en dan nog geeneens elke analoge synth !!!

Hm, ja nu raak je toch de weg een beetje kwijt, deze thread gaat over hoovers, niet over baslijnen. Maar, ik zou zeggen ga jij even lekker zagen met je basgitaar, en maak ons blij met een hoover geproduceerd met een basgitaar. En laten we die discussie over analoog versus digitaal lekker achter in het jaar 2000 :doei:

Origineel geplaatst door BvdB
Maar ja, analoge synths hebben meer knopjes enzo.

en wie heeft jou dat wijs gemaakt?

Re: Hoe Ver

Re: Hoe Ver

Origineel geplaatst door ><i
Luister mij

3 hoevers

Uuuhhh.... heb weleens vettere gehoord hoor. Ok.. de track kickt wel, maar de hoeverts mogen vetter.

In ieder geval zijn we weer on-topic. Gelukkig.

Re: Re: Hoe Ver

Re: Re: Hoe Ver

Origineel geplaatst door klausito
Uuuhhh.... heb weleens vettere gehoord hoor. Ok.. de track kickt wel, maar de hoeverts mogen vetter.

In ieder geval zijn we weer on-topic. Gelukkig.

uhuh... ik ook ;) maar die gebruik ik gewoon voor releases ;)

Back