Maurice_1983
S Y N T H L O V E
Nou zolang jij dit forum gebruikt om op te kotsen... staan we quitte, me dunkt 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door technomauriesje
Nou zolang jij dit forum gebruikt om op te kotsen... staan we quitte, me dunkt![]()

iemand met een SN2 die dat beter kan???Origineel geplaatst door technomauriesje
Jongens, wat vinden jullie van mijn 100% V-station hoover?
Origineel geplaatst door MadR
kotsen ??? hehehe valt wel mee .. ik heb het vaak gewoon over feiten
analoog is gewoonweg dikker ... zeker als het bassen gaat !
als ik echt wilde kotsen zei ik dat hoovers voor huisvrouwen was .. maar blijkbaar wil ik daar nog net overheen stappen
dusssss ... laat je niet te veel op de kast jagen door mijn vorm !![]()

Origineel geplaatst door Ramoonus
iemand met een SN2 die dat beter kan???
, en waarom zet jij niet even een lekkere hoover met je Nova?heb nog geen novaOrigineel geplaatst door technomauriesje
Bring it ooooon, en waarom zet jij niet even een lekkere hoover met je Nova?

Oooo, je kwam dus gewoon even zeggen dat analoog beter is dan digitaal. Nee, gewaagde stelling hoor...![]()
En hier eentje om te samplen, Xi, jongen, ga je gang, maar maak er wle een vette track mee dan![]()
geef mij die shit
Oooo, je kwam dus gewoon even zeggen dat analoog beter is dan digitaal. Nee, gewaagde stelling hoor...![]()

wil je nou weten waar abraham de mosterd vandaan haalt of wil je blijven stoeien met je an1xje ?![]()

nope .. digitaal kan heeeeeeeel vet zijn .. alleen voor baslijnen moet je gewoon OF een basgitaar OF een analoge synth voor hebben ... en dan nog geeneens elke analoge synth !!!
wil je nou weten waar abraham de mosterd vandaan haalt of wil je blijven stoeien met je an1xje ?![]()

Origineel geplaatst door BvdB
Maar ja, analoge synths hebben meer knopjes enzo.
Origineel geplaatst door klausito
Uuuhhh.... heb weleens vettere gehoord hoor. Ok.. de track kickt wel, maar de hoeverts mogen vetter.
In ieder geval zijn we weer on-topic. Gelukkig.
maar die gebruik ik gewoon voor releases 

Origineel geplaatst door Roel
volgens mij waren de hoovers die vetter mochten allemaal uit deze thread afkomstig![]()