Otlen
Lid
Als winnaar van deze "contest" zou ik de virus C uitroepen. Ik dacht altijd dat de waldof pulse de ultime zaagbak is maar de virus overtreft deze hoor (of ik kan er zelf niks van... kan natuurlijk ook
).
).Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
).Origineel geplaatst door technomauriesje
Nou, put the hoover where the mouth is zou ik zo zeggen. Kom maar op met je vreselijk en onmenselijk brute hoover, mannetje![]()
Ben oprecht benieuwd
Origineel geplaatst door BvdB
Hier is ie dan vriend, mijn An1x hoover.

Dan maak je er toch ff mp3 van...Origineel geplaatst door BvdB
Ik weet niet hoe de bijlage is overgekomen, wat ik wel weet nu is dat de totale grootte van mijn wav-file groter is dan de toegestane grootte van een bijlage. Ik ga mijn hoover-file dus even aanpassen...
Origineel geplaatst door klausito
Dan maak je er toch ff mp3 van...

Origineel geplaatst door BvdB
Hier is ie dan vriend, mijn An1x hoover
BvdB: ...je zei bovenstaande zelf... dus ik snap ook niet hoe je nou ineens op een pulserende puls komt...Origineel geplaatst door BvdB
Ik ga mijn hoover-file dus even aanpassen...
Origineel geplaatst door ><i
Voor al die wrede samples
staan goed in mijn library
![]()

De Alpha Juno heeft dan wel 1 oscillator, maar deze kan meerdere golfvormen tegelijkertijd voortbrengen. Op een 2- of 3-osc synth die dat niet heeft zit je qua principes dichterbij als je 3 oscillators gebruikt met die waveforms (square, saw, sub) maar ze onderling niet detune'd (behalve de sub, die moet 1 octaaf omlaag).Origineel geplaatst door BvdB
[Ik heb me zoveel mogelijk gehouden aan het principe van de Alpha Juno's.
Ik heb 1 oscillator gebruikt, de Pulse. Geen tweede oscillator en ook niet enige vorm van Unison.