tatoeages

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
in chronologische volgorde;

- stuk op m'n linkeronderbeen dat m'n voorletters door elkaar heen gevlochten moet voorstellen
- vogeltje (mus) op m'n rechterschouder
- rug: stuk in (tot nog toe) 3 delen; zie att. werk in uitbreiding.

pas maar op; 't werkt verslavend. ik ben nog lang niet klaar...

de photo is in elkaar geshotophopt; in 't echt is 't middenstuk wat groter. o en dat haar dat je bovenin ziet is er ook niet meer

Attachments

• rug.jpg
    rug.jpg
    16 KB · Bekeken: 85
Nou ik heb zelf geen tatoo. Maar ik heb een keer een vent zien lopen in Engeland die had een 909 op zijn schouderblad getatoeerd. Lekker extreem....... En later maar aan je kids uitleggen wat een 909 is

Ik heb ook een keer bij een Engelsman in z'n nek gezien; Made in England.

ik heb een tattoo van het ninja tune logo op mijn rechterbovenarm.
supercool natuurlijk. en het is inderdaad verslavend... maar ik heb mezelf beloofd over iedere tattoo minstens twee jaar na te denken. zo voorkom je een beetje dat je er na 10 jaar bijloopt als een pokemon-stickervel.

gek genoeg is hier al een topic over geweest trouwens

krz, jij had toch een Thunderdome tattoo?

Laatst gewijzigd:
haha, ik had dus gepost dat een thunderdome tattoo er nu ook best wel lullig uit ziet.. maar zag niet de toegevoegde waarde in deze thread en had dus mijn post gedelete... :D

Kan je met die "pen" van de Fairlight, ook een tattoo zetten??? Whaha!

Ik heb me weleens geprikt met zo'n leuke rottring tekenpen met oost indische inkt.. (per ongeluk, heb ook op een blauwe maandag op de hogeschool voor bouwvakkers gezeten) zit nu nog een vette dikke blauwe stip op mijn vinger.. ai

nu er nog 2 naast zetten.. :P

System 700 over je hele lichaam? Zou dat lukken??? whehehe!!!

Hmm, afgezien van het feit dat ik bang ben voor niet schone naalden val ik waarschijnlijk al flauw bij het zien van een naald wanneer deze nog maar 3 centimeter van m'n huid is verwijderd. Huid heb ik ook al weinig daar ik bijna nog kleiner en ieler ben dan een huismijt...:)

Als ooit.. dan

Als ooit.. dan

ALS ik ooit een tatoeage zou nemen.. dan zeker weten een streepjescode op een van mijn shouders. Met m'n sofinummer of zo..

Re: Als ooit.. dan

Re: Als ooit.. dan

Origineel geplaatst door CraZ
ALS ik ooit een tatoeage zou nemen.. dan zeker weten een streepjescode op een van mijn shouders. Met m'n sofinummer of zo..

Dit! Had ik dus bijna gedaan! Ben twee jaar geleden met z'n drieen naar de T-shop geweest en zouden alle drie een streepjescode met sofinr. nemen! Ik wou em op m'n scheen hebben, maar was toch niet dronken genoeg en heb afgehaakt! Twee van mijn beste maten (geen gein Craz!) hebben dus gewoon een streepjescode in hun nek zitten! En inderdaad! met sofinr! Nu, 2 jr later ben ik nog steeds de loser volgens hun! Eigenlijk hebben ze gelijk!

Maar mijn wraak komt nog wel! whehehe!:duivels:

Origineel geplaatst door krz
Ik heb me weleens geprikt met zo'n leuke rottring tekenpen met oost indische inkt.. (per ongeluk, heb ook op een blauwe maandag op de hogeschool voor bouwvakkers gezeten) zit nu nog een vette dikke blauwe stip op mijn vinger.. ai

nu er nog 2 naast zetten.. :P

Haha, dat zelfde incident heb ik ook meegemaakt. Mijn stip is een beetje blauw-groen. Zo'n Rotring pen kun je trouwens nog verekte diep in je vinger steken zeg.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back