Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door MSXUser
Misschien is het handiger om een los USB kaartje bij te plaatsen?
Waar je op moet letten is dat je power management op de USB poorten uitschakelt. Normaal zou ingeschakelde PM geen problemen mogen geven, maar sommige apparatuur is compleet de weg kwijt als de connectie even weg is.
Mocht je toch een andere interface willen, dan zit je hoogstwaarschijnlijk vast aan een seriële poort.
Origineel geplaatst door Eclectus
Als het parallele poort mag zijn, kan ik je de MOTU midi timepiece AV aanraden. Ik heb er hier al wat over geschreven.
Origineel geplaatst door fuse
Voor de zoveelste keer.
Logic = Unitor/AMT
Cubase = Midex
AMT kan ook gewoon. Maar vraag me af of je dan niet beter kan upgraden naar een Mac en de laatste Logic (Light). Als je toch helemaal wappie bent van Logic.

Voor de zoveelste keer.
Logic = Unitor/AMT
Cubase = Midex
Conflicten met IRQ's en dergelijke zijn allang niet meer zo van toepassing als jaren geleden (uitzonderingen houd je altijd). In vrijwel alle gevallen gaat het om brakke drivers, oude firmware/BIOS revisies of een compleet vervuild OS (eigen ervaring).Origineel geplaatst door bobaphat
Ik heb wat rondgeprikt al over pci usb kaarten en ik hoor veel nare verhalen over irq conflicten en dergelijke, wordt je niet vrolijk van helaas.
Ook als je de midi clock/MTC gaat gebruiken om alles te syncen?Origineel geplaatst door klausito
Cubase werkt ook prima met een Unitor8
Ook als je de midi clock/MTC gaat gebruiken om alles te syncen?
Daar viel het bij mij gruwlijk door de mand.