Best wel lastige vraag...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door Wout Blommers
Dat is toch eenvoudig?
Volgens mij tot nu toe alleen het woord 'anoniem' of 'anonimiteit'.
Ik zou nog 'avatar' kunnen toevoegen, maar dat viel toch wel een beetje onder die anonimiteit.

Ik zou zeggen, voeg meteen even 'aandacht (behoefte aan)' toe... ;)

Verder nog even...
Ik kende het begrip 'avatar' eigenlijk alleen vanuit het Hindoeïsme, namelijk de vleeswording van de Godheid, bijvoorbeeld Vishnu die Krishna wordt, maar het blijkt ook de beschrijving van de gemoedstoestanden van iemand te zijn, die van mening verandert... Hoe opmerkelijk.
Het plaatje bij het praatje op het internet zal wel een derde betekenis zijn :)

Wout

Origineel geplaatst door Wout Blommers
Verder nog even...
Ik kende het begrip 'avatar' eigenlijk alleen vanuit het Hindoeïsme, namelijk de vleeswording van de Godheid, bijvoorbeeld Vishnu die Krishna wordt, maar het blijkt ook de beschrijving van de gemoedstoestanden van iemand te zijn, die van mening verandert... Hoe opmerkelijk.
Het plaatje bij het praatje op het internet zal wel een derde betekenis zijn :)

Wout

dit begint echt je eigen prive topic te worden zie ik al. Dit soort dingen melden op een synthforum klinkt als iemand die zich geen raad weet met zijn vrije tijd. Ik denk dat de grap hiervan inmiddels wel een beetje voorbij is.

Dus nu weer: ONTOPIC <---- gangbaar internet woord waarmee je aangeeft dat iemand wel heel erg afwijkt van het onderwerp waar het op het betreffende forum (en de specifieke thread) over gaat. (synths in dit geval)

en nee, ik hoef geen ellenlange theoretische verhandeling over de herkomst van engelse woorden in de nederlandse cultuur.

Origineel geplaatst door quifster
en nee, ik hoef geen ellenlange theoretische verhandeling over de herkomst van engelse woorden in de nederlandse cultuur.
1) Je hoeft het niet te lezen.
2) Je hoeft er niet op te reageren.
:)

Wout loopt gewoon een beetje te fokken.
In uiteraard fout nederlands taalgebruik wat voornamelijk door jongeren tegenwoordig wordt gebezigt.

Origineel geplaatst door fuse
1) Je hoeft het niet te lezen.
2) Je hoeft er niet op te reageren.
:)

heb je helemaal gelijk in , en in 99.9 procent van de gevallen lukt dat ook prima. Alleen als iemand zich moedwillig als een idioot blijft gedragen dan ga blijkbaar zelf ik daarop reageren. Maar je hebt gelijk. ik zal wout op de ignore lijst gooien. die functie is er niet voor niets gelukkig.

dit begint echt je eigen prive topic te worden zie ik al. Dit soort dingen melden op een synthforum klinkt als iemand die zich geen raad weet met zijn vrije tijd. Ik denk dat de grap hiervan inmiddels wel een beetje voorbij is.
Je voelt je waarschijnlijk als de argeloze wandelaar die door iemand wordt aangesproken op straat, meestal met een 'blijde boodschap' of zo. Hoe zat het ook al weer met de 'privé-gedachte' achter het Internetgebruik? En maak je maar geen zorgen over mijn vrije tijd :)
Dus nu weer: ONTOPIC <---- gangbaar internet woord waarmee je aangeeft dat iemand wel heel erg afwijkt van het onderwerp waar het op het betreffende forum (en de specifieke thread) over gaat. (synths in dit geval)
Deze thread gaat toch totaal niet over synthesizers? Je zit hier wel in de Algemene Discussie [overig]
Jammer, want ik heb er nog een heleboel in de aanbieding. :)
Heb je dan wel interesse in de cultuur op zich?

Oké, beste quifster.
Mijn vraag gaat in wezen over de betrouwbaarheid van het Internet en met name discussieforums als deze. Wat ik hierbij beslist wil voorkomen is de houding, die helaas vaak wordt aangenomen, dat het antwoorden op zich al de waarheid betekent voor de beantwoorder. Je vraagt me iets, ik denk dat dit het antwoord is en daar moet je het maar mee doen, zelfs ongeacht wie het zegt. Benader het antwoord kritisch, dan is meestal het resultaat dat men beledigd is. Dus eigenlijk, quifster, wat is je antwoord waard?

Wout

heb je helemaal gelijk in , en in 99.9 procent van de gevallen lukt dat ook prima. Alleen als iemand zich moedwillig als een idioot blijft gedragen dan ga blijkbaar zelf ik daarop reageren. Maar je hebt gelijk. ik zal wout op de ignore lijst gooien. die functie is er niet voor niets gelukkig.
Jij mag niet op m'n verjaardag komen, vooral niet met zo'n avatar, want daar schrikt m'n kat van ;)

Wout

Hey!!! Thanx quiffie!! :dubbel:

Wat heerlijk, zeg... die negeerfunctie!!

Bart, die voor het eerst deze functie heeft ingesteld.

Origineel geplaatst door Bartology
Hey!!! Thanx quiffie!! :dubbel:

Wat heerlijk, zeg... die negeerfunctie!!

Bart, die voor het eerst deze functie heeft ingesteld.

you are welcome, erg handig, je krijgt deze tekst:
Deze persoon is op jouw negeer lijst. Om dit bericht te bekijken klik [here]

enige wat je dan niet moet doen is op de here button klikken, en dat is verbazinwekkend gemakkelijk om dat niet te doen. Mooi medium is dat internet toch :)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Vergelijkbare discussies

Back