waarom een tb 303 ?

Origineel geplaatst door Sly Dog
Ik haal vanavond een JUNO-60 met bijbehorende JSQ-60 sequencer op, die twee keer SYNC Out heeft. Ben benieuwd hoe dat gaat klinken. :P

Daar stuur ik ook de 303 en 909 mee aan.

Ik heb er een din splitter bij zodat ik ook nog een 606 bij kan.
Helaas heeft Ron z'n 606 verkocht en kan ik hem niet meer lenen.=(

Nu moet ik er zelf een kopen.

Origineel geplaatst door sander
Doe dan ook ff mee in dat topic van die DCB converter. Die moet je echt hebben als je een Juno-60 heb.
Heb ik enkel dagen geleden al gedaan. :)

Origineel geplaatst door Bass
Wink - Higher state of consciousness

..is GEEN 303 maar een 101..

Dat nummer van Josh Wink is volgens synthmuseum.com met een MC202 gemaakt. Maar je hoort er trouwens 2. Dat riedeltje vanaf het begin en dan halverwege komt er een wow wow in, of is dat wel een 303?

ik heb ooit een interview gelezen van josh wink waar in hij verteld dat hij een 303 heeft gebruikt voor dit nr.

verbaast me niets het klinkt ookecht als 303

toch maar ff diep in de buidel tasten en met veel pijn mn evolvertje verkopen, en als t meezit heb ik dan eindelijk ook ''The real thing'' in huis volgende week :halleluja

genoeg fucking around met clones voor mij al blijft mn Syntecno Teebee wel, die mag nu mooi mn TB aansturen :)

Ben erg benieuwd of de TB mn ervaringen met de software en hardware clones dubbel en dwars gaat overtreffen :)
Sowieso kan t niet anders dan dat t de software matige clones in t stof laat bijten lijkt me .. we zullen zien..

Origineel geplaatst door ReSoNaNcE
toch maar ff diep in de buidel tasten en met veel pijn mn evolvertje verkopen, en als t meezit heb ik dan eindelijk ook ''The real thing'' in huis volgende week :halleluja
Neem je som die van C738 over, met de Kenton Socket 5 Kit?

...

...

Ben erg benieuwd of de TB mn ervaringen met de software en hardware clones dubbel en dwars gaat overtreffen :)
Sowieso kan t niet anders dan dat t de software matige clones in t stof laat bijten lijkt me .. we zullen zien..

ik denk van wel :P ik had er ook altijd mijn twijfels over of die roland bakken nou echt zo vet zijn...
nou heb ik vorige week ofzo een 606 gehaald en toch hebben die bakjes echt iets wat andere bakjes niet hebben :P
ik denk dat het bij een 303 nog meer is...

maar je moet er wel echt van houden want als de 303 sound je niet echt heel erg boeid kan je beter gewoon een kloon kopen

Gefeliciteerd met je TB resonance, klinkt zo wel echt als de "vertrouwde" acid sound.
Ik hoop dat je binnenkort wat complete nummers weet af te maken incl. TB303. Altijd leuk om te horen.
Veel tweak plezier en blijf vooral die TB voorbeeldjes posten. :)

welcome to the club ReSoNaNcE

ben je eerste gepruts aan het downen!

hier wa ouw gepruts van mij, samen met een acidlab: (om te bewijzen dat het ook rustig kan)
hierzo

@ Championsound en Rvooh: bedankt :)

en ik zal regelmatig topic ff bumpen met een stukje acid :biertje:

@ Niel: Idd rapidshare sux.. was zelf altijd voorstander van Yousendit zodat de downloaders niet hoeven te wachten of andere shit hoeven uit te voeren.. totdat ik er vandaag achter kwam dat er gelijk op yousendit nu een popup verschijnt met een activeX script dat gelijk een klote prog wil installeren dat zogenaamd je pc fixed..

verder lijkt t of ik een probleempje heb?

als ik in song mode ga

beginnen er 2 leds te knipperen in t klavier en time mode en pitch mode knipperen als een gek.. als ik vervolgens terug ga naar pattern mode en ik druk op play dan doet mn pattern t niet meer.. als ik de TB aan en uit zet echter weer wel..
is dit normaal? en btw.. is t niet mogelijk om patterns ''on the fly'' te veranderen?

Hey Res, de batterijen zijn er een paar dagen uit geweest waardoor dr geen patterns en songs in zaten (op die paar na die ik in bank 2 effe rap ingeklopt had om hem te testen).
Je kunt in pattern / play mode gewoon sequences wisselen met de toetsen waaronder 1 tm 8 staat.

Song mode heb ik nooit gebruikt overigens. Je kunt niet tijdens het spelen je patterns editten!

-C-

ah nu ik dat weet zal ik song mode denk ik ook niet gebruiken, al vraag ik me af of t normaal is dat je na song mode opnieuw moet opstarten als je verder in pattern mode wil..

anyways toch maar ff de handleiding doornemen.. tis nog net iets anders als rebirth :P

anyways toch maar ff de handleiding doornemen.. tis nog net iets anders als rebirth :P

oh Brother.... :stupid

;)

-C-

Origineel geplaatst door rvooh
welcome to the club ReSoNaNcE

ben je eerste gepruts aan het downen!

hier wa ouw gepruts van mij, samen met een acidlab: (om te bewijzen dat het ook rustig kan)
hierzo

klinkt leuk :)

beetje te happy naar mn smaak maar verder wel leuk, begin doet me trouwens heel erg ergens aan denken kan er alleen niet op komen.. volgens mij een heel bekend melodietje van iets :confused:

nog eentje.. en nu idd maar eens tracks gaan bouwen :)

Attachments

• tb-pattern2-128.mp3
    844,6 KB · Bekeken: 153
nog eentje.. en nu idd maar eens tracks gaan bouwen :)

Haal die lelijke oversturing er eens af man. Zo kan je toch niet horen of het een clone of 303 is. :D

Back