Millenium HP-1

fscker

bad motherfscker
Ik ben momenteel op zoek naar een headphone amp. Mijn oog is gevallen op de Millenium HP-1 (45 euri bij Thomann) maar ik kan over dit bakkie verder niet zoveel over vinden. Iemand ervaring met dit ding en/of eventueel alternatieven in dezelfde prijsklasse? Het is de bedoeling dat ie direct op mijn geluidskaart wordt aangesloten ( Audiophile 24/96 ) en gebruikt gaat worden icm een DT-990 PRO.

Re: Millenium HP-1

Origineel geplaatst door fscker
Ik ben momenteel op zoek naar een headphone amp. Mijn oog is gevallen op de Millenium HP-1 (45 euri bij Thomann) maar ik kan over dit bakkie verder niet zoveel over vinden. Iemand ervaring met dit ding en/of eventueel alternatieven in dezelfde prijsklasse? Het is de bedoeling dat ie direct op mijn geluidskaart wordt aangesloten ( Audiophile 24/96 ) en gebruikt gaat worden icm een DT-990 PRO.
heeft die audiophile dan geen headphone out?

nee. De outputs zijn RCA tulp en zijn line-outs. Daarnaast wil ik volume kunnen regelen buiten mijn PC om.

Laatst gewijzigd:
En wat bedoel je precies? Zat zelf ondertussen al te kijken naar een mixertje ipv een aparte HP amp. Kan ik toch iets meer mee voor dat geld.

edit:
Je bedoelt de Behringer HA 400 denk ik. Misschien is dat wel een optie ja.

Laatst gewijzigd:
Back