Huisdieren; soms kon je ze afschieten.

Soms vraag je je het af hoe je huisdieren het voorelkaar krijgen om je gear, kabels e.d. te vernaggelen.

Ik heb zelf nogal wat ervaringen, mn katten hebben er een handje aan om aan kabels te knagen. Ik liet ze normaal altijd in mn studiootje tussen mn gear rond lopen; da's gezellig dacht ik. Tot dat ik op een goede morgen de kabels van mn speakers doorgebeten aantrof, bij nadere inspectie aan de rest van mn kabels bleek dat ze de kabel van mn ibook poweradpter aangeknaagd hadden en de kabel van mn AKG koptelefoon. TOEN WAREN DE RAPEN GAAR =( }:| Heb ik me een nieuwe adapter moeten bestellen en da's bij Apple niet goedkoop, duur grapje dus. De kabel van mn AKG kon ik gelukkig loskoppelen en een nieuwe bestellen. Ik ben er inmiddels achter dat ze dit in mn hele woning uithalen. Ik ben dus nu alles aan het beschermen met kabelslangen, dat ziet wel niet uit maar het helpt wel.
In mn studio komen ze dus echt nooit meer.

Zijn er mischien mensen met soort gelijke ervaringen? (Zoals b.v vogels die tussen de faders van het mengpaneel hun behoefte doen )

Je kunt je kat natuurlijk ook gewoon voeren he. :W

Hehe, als dat zou helpen zou ik ze elke dag biefstuk geven. ;)

het komt regelmatig voor dat ze of op het toetsenbord wandelt en gewoon een heel nummer uitzet of op het mengpaneel wandelt en wat knopjes indruk die ik niet zo gauw kan vinden :stupid

maar meestal wel gezellig hoor

Ja ook heel leuk als op de 20 dB gain boost knop gaan staan, ga je beginnen en zet je menpaneel aan, schrik je je helemaal wezenloos.

ik heb 1 zin geleerd van de heer fjoesz die hier op het forum zit:D : Die kleine beftekel staat hier al heel de tijd te miemelen aan die deur dat beest moet er echt uit!:D :D

Onze kat heeft al sinds jaar en dag een fijn plekje geclaimed bij de mixer... Ik krijg haar er met geen mogelijkheid vandaan, ze schrikt niet eens meer van de oscilator knop, integenstelling tot ikzelf... Zelfs toen de studio van ruimte verhuisde, verhuisde zij mee en ook een andere mixer kon haar wel bekoren, dus ik laat 't maar zoals 't is. En 't is ook wel gezellig hoor:

cat_mixer.jpg

kat_mixer.jpg

Om dit kleine kattengeluk nu te gaan verpesten met een schietijzer... nah...

ik denk ook altijd leuk gezellig poesen in me studiootje het kan wel, maar dat is meestal maar 5 minuten ,dan springt ie op de mixer en donder ik van narigheid die kat weg en kan ik weer alles gaan nalopen, kabels doorbijten hebben ze hier nog nooit gedaan gelukkig.

dus voortaan ook maar vragen of aangeboden apparatuur in een diervrije studio heeft gestaan...

en kaarsenvrij (daar komt ook vettigheid vanaf)
en wierrookvrij (das ook rook waar potmeters van slijten)
en vochtvrij (en zeker geen bepaalde lichaamssappen)
en drugsvrij (dat flippende mensen potmeters slopen)
en entiteitenvrij (d'r zal maar een body thetan in je mixer sluipen)

Maar met katten is het toch zo dat ze en hun energie kwijt moeten kunnen, zindelijk moeten zijn en hun haarballen buiten uitkotsen. Dan zijn ze wel lief ja. :)

Ik betrapte laatst mijn hond in de kamer,hij wou ff stiekem op mijn TR 909 spelen.
Helaas voor hem,hij stond niet aangesloten.:D

Attachments

• dsc00248.jpg
    dsc00248.jpg
    25,3 KB · Bekeken: 102
Ik slaap altijd met mijn TR 909 in bed,nee geintje hoor!
Ik moest mijn studio een keer goed afstoffen dus moest ik mijn apparatuur los maken
om overal bij te kunnen komen.
Dus moest ik mijn apparatuur ff op bed neerzetten.

Origineel geplaatst door Chinetti

cat_mixer.jpg

Wat een schatje!

En mijn hond komt nooit boven dus daar heb ik geen last van in de studio, 't is wel echt een lief beest :)

Back