NewStyleSascha
Utopia
Soms vraag je je het af hoe je huisdieren het voorelkaar krijgen om je gear, kabels e.d. te vernaggelen.
Ik heb zelf nogal wat ervaringen, mn katten hebben er een handje aan om aan kabels te knagen. Ik liet ze normaal altijd in mn studiootje tussen mn gear rond lopen; da's gezellig dacht ik. Tot dat ik op een goede morgen de kabels van mn speakers doorgebeten aantrof, bij nadere inspectie aan de rest van mn kabels bleek dat ze de kabel van mn ibook poweradpter aangeknaagd hadden en de kabel van mn AKG koptelefoon. TOEN WAREN DE RAPEN GAAR
Heb ik me een nieuwe adapter moeten bestellen en da's bij Apple niet goedkoop, duur grapje dus. De kabel van mn AKG kon ik gelukkig loskoppelen en een nieuwe bestellen. Ik ben er inmiddels achter dat ze dit in mn hele woning uithalen. Ik ben dus nu alles aan het beschermen met kabelslangen, dat ziet wel niet uit maar het helpt wel.
In mn studio komen ze dus echt nooit meer.
Zijn er mischien mensen met soort gelijke ervaringen? (Zoals b.v vogels die tussen de faders van het mengpaneel hun behoefte doen )
Ik heb zelf nogal wat ervaringen, mn katten hebben er een handje aan om aan kabels te knagen. Ik liet ze normaal altijd in mn studiootje tussen mn gear rond lopen; da's gezellig dacht ik. Tot dat ik op een goede morgen de kabels van mn speakers doorgebeten aantrof, bij nadere inspectie aan de rest van mn kabels bleek dat ze de kabel van mn ibook poweradpter aangeknaagd hadden en de kabel van mn AKG koptelefoon. TOEN WAREN DE RAPEN GAAR
Heb ik me een nieuwe adapter moeten bestellen en da's bij Apple niet goedkoop, duur grapje dus. De kabel van mn AKG kon ik gelukkig loskoppelen en een nieuwe bestellen. Ik ben er inmiddels achter dat ze dit in mn hele woning uithalen. Ik ben dus nu alles aan het beschermen met kabelslangen, dat ziet wel niet uit maar het helpt wel.In mn studio komen ze dus echt nooit meer.
Zijn er mischien mensen met soort gelijke ervaringen? (Zoals b.v vogels die tussen de faders van het mengpaneel hun behoefte doen )

: Die kleine beftekel staat hier al heel de tijd te miemelen aan die deur dat beest moet er echt uit!

?