Huisdieren; soms kon je ze afschieten.

in de tijd dat ik nog analoog mixte, had ik ook last van een vervelende huisgenoot. moeders met stofdoek.......

Arghhh, hele mix pleite.

maar gelukkig bijt ze niet in kabels en was ze al een aantal jaren zindelijk...

"Huisdieren; soms kon je ze afschieten."

Geen huisdieren nemen is de beste oplossing*D :biertje:

Kabels vinden onze katten geen interessant kauwmateriaal, wel leuk om met je poot tegenaan te 'petsen'.
Toetsenborden zijn leuk om overheen te lopen, maar het knapste wat één van onze katten ooit heeft gedaan is een zorgvuldige gecreërde patch met de juiste knoppencombinatie naar god geholpen. Dat is best knap voor een poes en behalve dat ik baalde was ik ook best wel een beetje trots op haar ;).

En zeg nou zelf.....als dit je kopjes geeft en zo aankijkt.....hoe lang blijf je dan boos ;)

Attachments

• milou.jpg
    milou.jpg
    63,4 KB · Bekeken: 99
Origineel geplaatst door Chinetti
Onze kat heeft al sinds jaar en dag een fijn plekje geclaimed bij de mixer... Ik krijg haar er met geen mogelijkheid vandaan, ze schrikt niet eens meer van de oscilator knop, integenstelling tot ikzelf... Zelfs toen de studio van ruimte verhuisde, verhuisde zij mee en ook een andere mixer kon haar wel bekoren, dus ik laat 't maar zoals 't is. En 't is ook wel gezellig hoor:

cat_mixer.jpg

kat_mixer.jpg

Om dit kleine kattengeluk nu te gaan verpesten met een schietijzer... nah...

Leuk beesie idd maar weet iig wel dat ik nooit een klant bij je word.

Over het algemeen ligt onze kat er zo bij:
107946988_cc39d6c63d.jpg

Maar ze heeft het niet zo op piepjes en hoge resonancie geluiden, dan krijg ik deze blik toegeworpen:
121673416_af4d3dc9c5.jpg

Zo van: flikker op met die k*t herrie!

Overigens heb ik aan het koudbloedig gezelschap thuis vaak een goed gezelschap: (alleen de kikkers komen wel eens in opstand)
135576217_9fc272b701.jpg

Origineel geplaatst door metatron
Leuk beesie idd maar weet iig wel dat ik nooit een klant bij je word.

Dat is 't lot waarmee ik moet zien verder te leven :D
Ach, 't valt allemaal best mee verder, 't is alleen de mixer waar ze op ligt en loopt, op andere spullen durft ze niet te komen, en sowieso kan ze bij de meeste spullen zelfs met de beste kattenwil niet komen (zie de akai ax-80 die aan de muur is genageld). Dat wat er nog aan haartjes ronddwarrelt is niets wat ik niet met een Dyson kan oplossen :)

Origineel geplaatst door Chinetti
Dat wat er nog aan haartjes ronddwarrelt is niets wat ik niet met een Dyson kan oplossen :)

een woord : compressor :geslaagd:

Attachments

• naamloos.jpg
    naamloos.jpg
    20,7 KB · Bekeken: 99
Origineel geplaatst door anoniempje

Volgens mij heb ik nog nooit zo'n compressor gezien in een studio! Een prachtig stukje analoge techniek...

Onze Hendrik houdt van tuinieren (lees: plantjes kaalvreten en steentjes verplaatsen), een goed gesprek en televisiekijken. Muziek doet hem niet zo veel.

Attachments

• hendrik.jpg
    hendrik.jpg
    42 KB · Bekeken: 88
zegt ie nog blup of zegt ie inmiddels bliep...?:D

Origineel geplaatst door Sly Dog
Onze Hendrik houdt van tuinieren... Muziek doet hem niet zo veel.

:D Je hebt zeker geen sub in de buurt?

Origineel geplaatst door anoniempje

jaa hoor zo,n comp had speepy jaap ook in zn werkplaats
aan mn avatar te zien is mn kat een gaag geziene gast in mn stuud
...yep de naam is niet lukcky luke

die schrikt nergens meer van 8>

maar als wraak komt ie dan weer in mijn bed pissen, dus meestal til ik hem er toch maar eerst netjes vanaf :)

Back