Huisdieren; soms kon je ze afschieten.

Ik SLAAP!..niet storen svp :D

Attachments

• einr.jpg
    einr.jpg
    50,2 KB · Bekeken: 107
met dit warme weer slaapt er een grote dikke kat op de grond precies op zo'n manier dat me stoel geen cm kan verschuiven en ik dus ook niet meer bij de pedalen kan... Ach tja tis ookw arm voor haar (maar dat ze dan uitgerekend tussen de warme apperatuur gaat liggen?)

Vriend van me had een doos vol met kabels. De kat vond dat hij daar best eens op mocht gaan zeiken! Te smerig...
Dat heeft die van mij ook eens gedaan.. .doos vol patch en midi kabels, meent mijn kat daarover te zeiken en te schijten :( :duivels: Waren te veel kabels om weg te gooien dus heb ik ze maar in bad laten inweken met sop. Meerendeel van de kabels heb ik kunnen redden, van een aantal zijn de stekkers zwart uitgeslagen.

Note to myself: als Kalusi of GeitenBreijer iets verkoopt en zegt dat ie er een tas vol kabels bij doet: éérst dit topic weer nalezen!!

:D

Dat heeft die van mij ook eens gedaan.. .doos vol patch en midi kabels, meent mijn kat daarover te zeiken en te schijten

Dat doen ze meestal alleen maar ,als waar ze hun behoefte in doen, ook naar hun kattebak stinken.
Conclusie...jullie kabels ruften daarvoor gewoon naar kattepis. ;)

Dat doen ze meestal alleen maar ,als waar ze hun behoefte in doen, ook naar hun kattebak stinken.
Conclusie...jullie kabels ruften daarvoor gewoon naar kattepis. ;)
Dat is geen kattepis wat je daar beweert.

Back