Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Zoals in de vorige post al is gemeld (wel goed lezen..) heb ik een Creamware ASB4000
Hoi OJS, sorry voor de verlate reactie...Hans, Aart of anderen,
Hebben jullie de RT-20 kunnen vergelijken met de Dynacord CLS-222?
Tot dusver was dit namelijk favoriete lesliesimulator. De Boss ken ik niet.
Ik ben nog op zoek dus advies is welkom.
Het zij je vergeven..Sorry Hans, maar ik heb niet meer (zoals vroeger toen ik nog 20 was) alle typen en modellen in mijn hoofd (Ik dacht dat Creamware een of ander synthsizertje was).
Ben zelf al 50...Wat nou zo grappig daaraan is, is dat de échte L122 precies hetzelfde euvel heeft. Als je de horn uitschakelt en alleen naar de woofer luistert hoor je ook alleen maar wobliewoblie en is er nauwelijks doppler effect hoorbaar. Dat is ook logisch, want hoe lager de frequentie van het geluid, hoe minder richtingsgevoeligheid er in zit. Vergelijk met de subwoofer in een Dolby 5.1; maakt ook kein flaus aus waar je die plaatst - basgeluid is niet richtinggevoelig.Dit is eigenlijk best onbegrijpelijk omdat als je alleen de woofer laat horen je haast van je kruk valt van het lachten hoe wobliewoblie dat klinkt (is alleen maar een smoezelig beetje tremolo waarin verder geen dopfler valt te ontdekken)
Strak plan. Als je er achter bent hoe dat moet, houd ik me aanbevolen voor een schemaatje.Jammer is ook de noodzaak van een expressiepedaal (die ik dus al voor m'n volume gebruik), maar ik heb een plannetje om een sutainpedaaltje een beetje te modden met 2 weerstandjes zodat ie in de ene stand de weerstand geeft van een dichte EV-5 en als je erop trapt de weerstand van een opengetrapte EV-5. Moet alleen eerst nog even de EV-5 doormeten.
Die overdrive is idd heel vet..Kortom, ik denk wel dat ik er een ga kopen omdat het (rock)geluid van m'n VK-7 een stuk beter kan (clean vind ik de VK-7 veel vetter dan een XK-1 of XK-3
Thx! Er staat nog véél meer lekker classic rockwerk op die site...Lekker muziekje, btw!![]()

Ik heb gisteravond voor de 2e keer gespeeld met de band met VB3 en het gave is dat VB3 (behalve dat het super authentiek klinkt) VB3 dwars door de mix snijdt terwijl de VK-7 meestal verdween in het gitaargeweld.
Die VB3's klinken ook heel vet!