DSF Meeting 2006?

Origineel geplaatst door Jena_mu6
Jeroen, ik zou voor die vrouw van je gaan................leuke meid, stuk liever dan een MPC
Nu weet ik het zeker! Ik ga voor Rianne!

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Nu weet ik het zeker! Ik ga voor Rianne!

gaan we hier niet een beetje iets teveel off topic, moderator? :D

Origineel geplaatst door Septic
Ziet er leuk en gezellig uit jongens, hopenlijk volgende keer niet midden in vakantietijd, zodat ik vrij kan nemen.

Als ik met Imipolex weer een meeting organiseren zal dat gewoon weer in de zomervakantie zijn.
Want dan kunnen we teminste van die locate gebruik maken.

Origineel geplaatst door MadDonna
zoals ik vind dat vrouwen er uit moeten zien. Strak en met een gun op haar heup.

Een paar maand geleden ben ik aangehouden door de BundesGrenzSchütz toen ik bij enschede duitsland in ging.
Uit de auto kwamen een klein guitig mannetje en een arische Lara Croft (blauwe ogen, blond haar strak achterover, strak in dr outfit en een enorme gun aan dr heup).
Echt sexy! Ze wilden even in mijn auto kijken of ik hash, coke of wapens aan boord had. Joh, kijk gerust zei ik :D

detail: Ik had dit shirt aan...

-C-

[offtopic]
Sommige mensen hebben echt geluk he?
[/offtopic] :mega:

Origineel geplaatst door C738
Een paar maand geleden ben ik aangehouden door de BundesGrenzSchütz toen ik bij enschede duitsland in ging.
Uit de auto kwamen een klein guitig mannetje en een arische Lara Croft (blauwe ogen, blond haar strak achterover, strak in dr outfit en een enorme gun aan dr heup).
Echt sexy! Ze wilden even in mijn auto kijken of ik hash, coke of wapens aan boord had. Joh, kijk gerust zei ik :D

detail: Ik had dit shirt aan...

-C-
je hebt je ook uitgebreid laten fouilleren zeker?

Origineel geplaatst door bounce
jij!
attachment.php

Daar stond mijn teisco, mpc en een zooi boeken uitgesteld. Deze foto is te vroeg gemaakt.

en deze foto is gemaakt net na 16.00 ur want daarvor stonden mijn spulletjes op die plek!:smeris:

Origineel geplaatst door ProtoHuman
je hebt je ook uitgebreid laten fouilleren zeker?

Helaas kreeg ik geen kans... Hoewel ik wel een verdacht object in mijn boxershort had...

-C-

Origineel geplaatst door C738
[/url] aan...

-C-

Haha.. Ik heb soortgelijk iets gehad op vakantie in Sardinië. Maar dan met strak achterovergekamt zwart haar en een dikke zwarte zonnebril op.. Ze rijden alleen in kleine autotjes, das dan weer de grap :D

R

Origineel geplaatst door MindBleep
en deze foto is gemaakt net na 16.00 ur want daarvor stonden mijn spulletjes op die plek!:smeris:

jep toen dumpte ik m'n tassen en was een uur later terug na het vinden van een gratis parkeerplek en het lopend weer vinden van Berlage.

Origineel geplaatst door ProtoHuman
Jammer dat de SH-tjes en de devilfishes er niet waren....

Tekno belde me op zaterdagmiddag om te zeggen dat z'n vriendin ziek was en hij voor de kleine moest zorgen..
zelf was ik onderweg met mn geluid naar een elektro feestje op Goeree-Overflakkee...
het feestje was rond een uurtje of half negen s'ochtends afgelopen en ik was te brak om nog naar de meeting te gaan...

maybe next time (?) :)

Ik heb nog nooit een meeting mee gemaakt zonder 303 of 909... tot afgelopen zondag dan.. Heb alleen een 606 en een 808 gezien. :)

meeting

meeting

k zie nu de pictures pas [niet te druk ,...helaas]
maar wel leuke spullekes ,...veel tabletop dingetjes spectralis/rmix/en seq stuff ...nicey mod ..spullook

l8 volgende keer beter :{

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Ik heb nog nooit een meeting mee gemaakt zonder 303 of 909... tot afgelopen zondag dan.. Heb alleen een 606 en een 808 gezien. :)

Jeroen, is je vader soms 'George Baker' of de 'egyptian lover'? :D

:D

Attachments

• johnnybaker.jpg
    johnnybaker.jpg
    21,7 KB · Bekeken: 168
Foto's zien er lekker uit, lijkt wel een lab waar jullie aan het werk geweest zijn. Hoe zat het met het gebruik van koptelefoons, werd dit gerespecteerd of niet?

Back