JohnnyBusca
rocket scientist
Nu weet ik het zeker! Ik ga voor Rianne!Origineel geplaatst door Jena_mu6
Jeroen, ik zou voor die vrouw van je gaan................leuke meid, stuk liever dan een MPC
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nu weet ik het zeker! Ik ga voor Rianne!Origineel geplaatst door Jena_mu6
Jeroen, ik zou voor die vrouw van je gaan................leuke meid, stuk liever dan een MPC
Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Nu weet ik het zeker! Ik ga voor Rianne!

Origineel geplaatst door Septic
Ziet er leuk en gezellig uit jongens, hopenlijk volgende keer niet midden in vakantietijd, zodat ik vrij kan nemen.

Origineel geplaatst door MadDonna
zoals ik vind dat vrouwen er uit moeten zien. Strak en met een gun op haar heup.

je hebt je ook uitgebreid laten fouilleren zeker?Origineel geplaatst door C738
Een paar maand geleden ben ik aangehouden door de BundesGrenzSchütz toen ik bij enschede duitsland in ging.
Uit de auto kwamen een klein guitig mannetje en een arische Lara Croft (blauwe ogen, blond haar strak achterover, strak in dr outfit en een enorme gun aan dr heup).
Echt sexy! Ze wilden even in mijn auto kijken of ik hash, coke of wapens aan boord had. Joh, kijk gerust zei ik
detail: Ik had dit shirt aan...
-C-
Origineel geplaatst door bounce
jij!![]()
Origineel geplaatst door ProtoHuman
je hebt je ook uitgebreid laten fouilleren zeker?
Origineel geplaatst door C738
Een paar maand geleden ben ik aangehouden door de BundesGrenzSchütz toen ik bij enschede duitsland in ging.
Uit de auto kwamen een klein guitig mannetje en een arische Lara Croft (blauwe ogen, blond haar strak achterover, strak in dr outfit en een enorme gun aan dr heup).
Echt sexy! Ze wilden even in mijn auto kijken of ik hash, coke of wapens aan boord had. Joh, kijk gerust zei ik
[/url] aan...
-C-

Origineel geplaatst door MindBleep
en deze foto is gemaakt net na 16.00 ur want daarvor stonden mijn spulletjes op die plek!![]()
Origineel geplaatst door ProtoHuman
Jammer dat de SH-tjes en de devilfishes er niet waren....

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Ik heb nog nooit een meeting mee gemaakt zonder 303 of 909... tot afgelopen zondag dan.. Heb alleen een 606 en een 808 gezien.![]()