Wij hebben hulp nodig...

Ethereal

Instant Fuck-up
Weet niet of dir hier mag enzo, maar toch maar een poging wagen :)

Ik speel dus in een band (NE1) en we hebben net onze cd af! Retegaaf natuurlijk, maar nu zou het dus ook leuk zijn als we een beetje in de publiciteit komen en dat mensen onze muziek gaan horen!

We hebben een site aangemaakt op Ongekend Talent, en deze site wordt in de gaten gehouden door diverse radio-stations! Jullie voelen hem al hangen...

Op ons Paspoort kun je je stem achterlaten op onze nummers! Onder onze foto staan 3 nummers, met daaronder een mogelijkheid om te stemmen! Als jullie dit allemaal doen dan zijn we binnen notime razend populair, hahaha... :P

Als we bizar populair zijn en ik dus enorm rijk ben koop ik jullie allemaal een Moog Voyager :P

Alvast bedankt!

Meer info op onze officiele site!!

Als je als band even een dot commetje registreert dan komt dat wat beter over.
Kost nog geen 30 euries per jaar joh.

Los van de muziek vind ik de mixen wat koud overkomen eerlijk gezegd. Of komt dat omdat het mp3's zijn?

Hehe, we hebben een heel mooi dotenelletje ;)
http://www.ne1.nl!
Maar dit Ongekend Talent wordt dus in de gaten gehouden door radiostations, en dat is voor ons nu wel relevant!

Mixen klinken idd minder door de MP3-conversie, dat hou je toch altijd helaas... Maargoed, valt goed te beluisteren zo! :okdan:

Back