Poly Evolver Keyboard 1199 euro ??

Virtual-Analog

Stamgast
Dave Smith Poly Evolver Keyboard (61 toetsen) voor 1199 euro in het nieuwe feedback krantje :confused:

zal toch wel een foutje zijn lijkt me

Re: Poly Evolver Keyboard 1199 euro ??

Origineel geplaatst door Virtual-Analog
Dave Smith Poly Evolver Keyboard (61 toetsen) voor 1199 euro in het nieuwe feedback krantje :confused:

zal toch wel een foutje zijn lijkt me

klinkt als de prijs van een mono evolver key.

op de feedback site staat'ie voor 2500 euro... en dan staat er 'aanbieding' bij

Zag het ook staan, denk dat het de monokeys moet zijn, maargoed het staat er wel duidelijk bij dat het om de poly gaat voor 1199,- Tsja, wat zal de rijdende rechter hier over uitspreken 8o)

Origineel geplaatst door pal
Tsja, wat zal de rijdende rechter hier over uitspreken 8o)

"wij zijn niet verantwoordelijk voor druk, zet en kennelijke fouten" staat er voorin het krantje

Ik vond het al vreemd dat de rackversie duurder was. Van de andere kant: voor een klein mobieltje betaal je ook meer dan een grote.:mega:

de novation ks4 was bij feedback ook duurder dan de 5, soms zijn prijzen gewoon vreemd...

poly evolver keybord 1200 euro nieuw

poly evolver keybord 1200 euro nieuw

In de nieuwe feedback folder (niet het aanbiedings foldertje) 1200 euro voor de poly evolver keyboard dat is toch heel erg weinig ?

Ik zie nou ook de poly evolver rack staan, zit op 1300 euro. Beetje rare verhouding met de keys uitvoering lijkt mij, moet wel haast een typfout zijn bij die evolver keyboard lijkt me.

Er staan ook fouten bij de electronische drums van Roland. Alleen de prijzen van de modules zijn genoemd; niet van de trommels en de bekkens. In de vorige krantjes staan ze wel. Nu lijkt het net of een KV20 1.899 kost. Beetje slordig, maar daarom hebben ze ook een clausule opgenomen, zodat ze er onderuit kunnen komen.

Ook stom dat sommige spullen er dubbel in staan, het lijkt wel of de deadline net wat te kort was deze keer ;) (want voor je het weet is bij iedereen het vakantie geld weer op...)

Origineel geplaatst door Akikaze
Er staan ook fouten bij de electronische drums van Roland. Alleen de prijzen van de modules zijn genoemd; niet van de trommels en de bekkens. In de vorige krantjes staan ze wel. Nu lijkt het net of een KV20 1.899 kost. Beetje slordig, maar daarom hebben ze ook een clausule opgenomen, zodat ze er onderuit kunnen komen.

Vind dat bij drums sowieso vaak nepperij.., Zie je een foto van een waanzinnige kit staan met daar een prijs onder, blijkt het alleen om een shellset (kick + 3 toms) te gaan, argh :stupid

Back