Roland D-70

funkadalic

Nieuwkomer
Vanmorgen voor een leuke prijs een D-70 op de kop weten te tikken, maar de boeken zijn er niet bij.
Nu heb ik via de site van Roland wel een gebruikershandleiding gedownload, maar die vindt ik erg onduidelijk.
Weet iemand of er een andere hand;eiding is, of mischien is iemand die zelf ook een D-70 heeft die me kan helpen.

Greetz Roy

Ik heb zelf ervaring met de d-10.. stukje minder uitgebreid.. maar net zo'n bitch om te programmeren denk ik.

Ik stel voor dat je een goede software editor ervoor zoekt, dan wordt alles een stukje duidelijker.

Forumlid Unic is getrouwd met een d70, miss kan je hij je verder helpen.

suc6 gijs

Re: Roland D-70

Origineel geplaatst door funkadalic
Vanmorgen voor een leuke prijs een D-70 op de kop weten te tikken, maar de boeken zijn er niet bij.
Nu heb ik via de site van Roland wel een gebruikershandleiding gedownload, maar die vindt ik erg onduidelijk.
Weet iemand of er een andere hand;eiding is, of mischien is iemand die zelf ook een D-70 heeft die me kan helpen.

Greetz Roy

HOi,

Ik heb een D70:P en heb een nederlandse manual, alleen heb hem nog nooit gebruikt.. en de synth is wat "onhandig" op het eerste gezicht:)

oja,ik woon in enschede....

dus...;)

Re: Re: Roland D-70

Re: Re: Roland D-70

Origineel geplaatst door Unic
HOi,

Ik heb een D70:P en heb een nederlandse manual, alleen heb hem nog nooit gebruikt.. en de synth is wat "onhandig" op het eerste gezicht:)

oja,ik woon in enschede....

dus...;)

hey unic,

Dit is tof man:)

Als ik de manual een keer mag lenen dan graag.

Werk bij Heron Automaterialen....ken je vast wel.
Kom eens een keer langs, aan de Oliemolensingel.

Groeten Roy

Back